مدیر کلاب هاوس هک شدن این شبکه اجتماعی را رد کرد



مدیر ارشد شبکه اجتماعی کلاب هاوس با انتشار بیانیه‌ای خبر هک شدن کلاب هاوس را تکذیب کرد.

به گزارش صبح ساحل، روز گذشته بود که اخباری در فضای مجازی مبنی بر هک شدن شبکه اجتماعی کلاب هاوس منتشر شد که اعلام می‌کرد اطلاعات 1.3 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی فاش شده است. گفته می‌شد اطلاعات فاش شده از این شبکه اجتماعی شامل نام کاربری، شماره تلفن و برخی از اطلاعات مهم مربوط به پروفایل کاربران این شبکه اجتماعی بوده است. علاوه بر این گفته می‌شد اطلاعات مربوط به حساب‌های کاربری افرادی که حساب توئیتر و اینستاگرام خود را به کلاب هاوس متصل کرده بودند نیز فاش شده است.

توضیحات مدیر کلاب هاوس درباره هک شدن این شبکه اجتماعی

مدیران کلاب هاوس در ابتدا نسبت به انتشار این خبر در فضای مجازی سکوت کردند اما چند ساعت پیش مدیر ارشد شبکه اجتماعی کلاب هاوس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این شبکه اجتماعی هک نشده و هیچ یک از اطلاعات کاربری فاش نشده است. وی همچنین اعلام کرد داده‌های فاش شده از حساب‌های کاربری این شبکه اجتماعی صرفا اطلاعات موجود در پروفایل کاربران بود و صرفا فردی سعی کرده بود این اطلاعات را در قالب یک فایل جامع در فضای مجازی منتشر کند.

با این حال باید منتظر بود و دید فردی که اطلاعات مذکور را در فضای مجازی منتشر کرده است، در برابر حرف مدیر کلاب هاوس سکوت می‌کند یا با انتشار اطلاعاتی جدیدتری از حساب کاربری افراد به طور رسمی خبر هک شدن این شبکه اجتماعی را تایید می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها