وزیر آموزش و پرورش:

فرهنگیان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند



وزیر آموزش و پرورش، گفت: بازگشایی مدارس در مهرماه منوط به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان است و این وزارتخانه متقاضی اولویت فرهنگیان برای دریافت واکسن کروناست.

به گزارش  صبح ساحل، آقای محسن حاجی میرزایی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری کلاس‌های حضوری مدارس منوط به واکسیناسیون دانش آموزان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده و این وزراتخانه چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ کرده است، افزود: تصمیم‌گیری برای واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس برعهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و اولویت‌بندی‌ها برای دریافت واکسن کرونا در آنجا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: به عنوان وزارت آموزش و پرورش متقاضی هستیم که اگر بنا باشد از ابتدای مهرماه سال جاری، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شوند باید حتما فرهنگیان جزء اولویت دریافت واکسن کرونا قرار داده شوند.

۱۳ کشور؛ فرهنگیان را در اولویت اول دریافت واکسن کرونا قرار دادند

آقای حاجی میرزایی یادآور شد: در بررسی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد از مجموع کشور‌های دنیا در حدود ۷۶ کشور فرهنگیان را از اولویت‌های دریافت واکسن کرونا قرار داده‌اند و در ۱۳ کشور نیز اولویت اول خود را به این قشر اختصاص داده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: ما نیز پیشنهاد خود را برای در اولویت قرار گرفتن فرهنگیان جهت دریافت واکسن کرونا به ستاد ملی مقابله با کرونا منعکس خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها