آغاز توزیع گوشت تنظیم بازاری برای ماه رمضان



یک مقام مسئول گفت: توزیع گوشت قرمز به قیمت تمام شده و به منظور تنظیم بازار با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام کشوربه مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، «سجاد امیر زادگان» افزود: در ماه مبارک رمضان امسال شبکه هوشمند «هست اینجا» وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه استان ها گوشت و برنج به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی عرضه می کند.  

مدیر شبکه توزیع «شبکه هوشمند هست اینجا» وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: اکنون عرضه این محصولات در  استان‌های تهران، البرز، اصفهان، قم و مرکزی آغاز شده و به زودی در استان‌های سمنان، گیلان، قزوین، مازندران، زنجان و خراسان رضوی نیز عرضه می شود.

وی تصریح کرد: این محصولات شامل گوشت  گوساله جوان نر پرواری بدون چربی به صورت بدون چربی و به قیمت هرکیلوگرم ۱۰۵ هزار تومان  همچنین برنج طارم رقم ندا به قیمت ۲۴.۵ هزار تومان عرضه می شود.

این مقام مسئول گفت: این محصولات با همکاری ستاد اجرای فرمان امام(ره) با شرکت پشتیبانی امور دام انجام می شود و مردم برای تهیه آن می توانند به سامانه هست اینجا مراجعه کنند و بعد از ثبت نام و خریداری محصول خود، آن را از فروشگاه های معرفی شده در سامانه دریافت کنند.

امیر زادگان افزود: بر این اساس برای هر نفر امکان خریداری ۳۰ کیلوگرم برنج و سه کیلوگرم گوشت گوساله به قیمت های یاد شده فراهم شده است.

وی یاد آورد شد: این محصولات به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی و تنظیم بازار به فروش می‌رسد.

 

طبق آمار وزارت جهاد کشاورزی سال ۹۹ بیش از ۸۸۰ هزارتن گوشت قرمز به طور عمده گوسفندی و  گوساله در کشور تولید شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها