مراحل پیشرفت ساخت و ساز پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰



حسن زمانی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از مراحل پیشرفت ساخت و ساز پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی بازدید کرد.

به گزارش صبح ساحل، در جریان بازدیدی که در روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ توسط حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و هیات همراه وی از مراحل پیشرفت ساخت و ساز پاویون جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری اکسپو دبی صورت گرفت، هیات اعزامی کشورمان از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی سازه پاویون ایران در این اکسپو قرار گرفتند.

در این سفر هیات اعزامی جهت تعیین تکلیف نهایی نمای معماری پاویون کشورمان در شهر دبی حضور یافتند. گفتنی است با پیگیری و تلاش بی وقفه تمامی اسکلت سازه پاویون کشورمان برپا شده و طبق اعلام زمانی بیش از ۵۰ درصد ساخت دیگر بخش های پاویون کشورمان نیز به اتمام رسیده است که در صورت مناسب بودن شرایط قبل از فرارسیدن تابستان سال جاری کالبد اصلی این طرح ملی به اتمام خواهد رسید.

در این سفر جلسات مستمری با گروه مشاور AOR وطراح و پیمانکار ساخت برای برطرف کردن موانع اجرایی و تسریع در روند فعالیت های ساخت و ساز انجام گرفت که منجر به توافقات مناسبی در جهت ییشرفت حداکثری و تسریع انجام کارهای نهایی ساخت پاووین کشورمان شد.

همچنین بازدیدی از محل تولید گوی هایی که در نمای این پاویون بکار خواهند رفت صورت گرفت که با تایید رنگ و ماده مناسب بکار رفته برای ساخت این گوی ها و واشرهای اتصال دهنده مابین آنها این امر به تایید نهایی رسید.

شایان ذکر است، پاویون کشورمان در منطقه تحرک ( Mobility District ) و روبروی سالن همایش های بین المللی اکسپوی دبی در مجاورت پاویون کشور فرانسه برپا شده است که موقعیتی مناسب را برای معرفی دستاوردها، توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی، فرهنگی – هنری و اجتماعی کشورمان بوجود آورده است.

ساخت-پاویون-ایران-در-اکسپو-دوبی1

ساخت-پاویون-ایران-در-اکسپو-دوبی3

ساخت-پاویون-ایران-در-اکسپو-دوبی4

ساخت-پاویون-ایران-در-اکسپو-دوبی5

ساخت-پاویون-ایران-در-اکسپو-دوبی6

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها