در سه سال منتهی به ۹۹؛

2 هزار و 200 میلیارد تومان از محل عوارض عمومی به شهرداری‌های هرمزگان پرداخت شد



استاندار هرمزگان گفت: منابع تخصیصی از محل عوارض عمومی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در چهار سال گذشته ۱۳۷ درصد رشد داشت.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی در نشست بررسی و پیگیری طرح‌های شهری بندرعباس گفت: در سال‌های ۸۷ تا ۹۵ در مجموع ۹۲۷ میلیارد تومان عوارض عمومی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری استان پرداخت شد، اما این رقم در سه سال منتهی به ۹۹ به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

استاندار هرمزگان از اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سراسر استان خواست تا آخرین روز مسئولیت خود در کنار شهرداران، دهیاران و دستگاه‌های اجرایی کار را با قوت ادامه دهند.
عباس امینی زاده شهردار بندرعباس نیز در این نشست گفت: اتمام بازار ماهی فروشان، تکمیل و بهره برداری از میدان میوه و تره بار، ارتقاء ۸۰ هکتاری وسعت فضای سبز شهری، ساخت پارک‌های محله‌ایی و ایجاد چندین تقاطع غیرهمسطح از جمله شاخص‌ترین طرح‌های دوره اخیر بوده است.
اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این نشست، دیدگاه‌های خود در خصوص موضوعات مختلف را مطرح کردند.
پس از این نشست نیز، در جلسه جداگانه‌ایی با حضور استاندار هرمزگان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، مدیرکل دفتر فنی استانداری هرمزگان، شهردار بندرعباس و دیگر مسئولان مربوط مقرر شد، ظرف یک هفته برنامه اجرایی همراه با زمان‌بندی برای ساخت ترمینال مسافری جدید شهر بندرعباس، تدوین شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها