تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم تسهیل دسترسی مردم به وکیل



رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش صبح ساحل، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این دیدار با اشاره به نقش حائز اهمیت وکلا در تحقق عدالت اجتماعی اظهارداشت: وکالت یکی از حساس‌ترین مشاغل در جامعه محسوب می‌شود و از این رو حفظ جایگاه این قشر فرهیخته همواره مورد تأکید است.

علی صالحی تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات دستگاه قضایی در دوره تحول موجب افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی شده است و در همین راستا کانون وکلا نیز می‌تواند قوه قضاییه را در شاخص‌های مختلف از جمله؛ ارتقای امنیت، مبارزه با فساد و اجرای عدالت یاری کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تأکید بر لزوم تسهیل دسترسی مردم به وکیل، این موضوع را یکی از ارکان مهم آسان شدن دسترسی مردم به عدالت برشمرد.

وی در ادامه به رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون وکلای مرکز پیشنهاد کرد به منظور تشویق و افزایش کیفیت عملکرد وکلا، برگزاری جشنواره‌های فصلی و سالیانه لوایح برتر را در دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه جلیل مالکی رئیس کانون وکلای مرکز نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: کانون وکلا به دنبال تعامل هر چه بیشتر با دستگاه قضایی است.

وی همچنین با تأکید بر ذهنیت مثبت جامعه وکلا نسبت به عملکرد دستگاه قضایی در دوره تحول از این اقدامات سازنده تقدیر و تشکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها