خرید تضمینی بیش از ۲۴ هزار تن پیاز از کشاورزان هرمزگانی



مدیر تعاون روستایی هرمزگان از خرید تضمینی بیش از ۲۴ هزار تن پیاز با هدف حمایت از تولید کنندگان و حفظ زنجیره تامین محصولات کشاورزی خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، سیروس اسدپور صبح امروز(۲۸ فروردین ماه) در حاشیه بازدید از مراکز خرید پیاز در بندرعباس، گفت:  از ابتدای فصل خرید تاکنون ۲۴ هزار و ۱۰۰ تن پیاز به ارزش ۱۴۳ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال بصورت تضمینی از کشاورزان هرمزگانی خریداری شده است.

وی قیمت خرید تضمینی محصول پیاز از کشاورزان را ۵۹۶۰ ریال ذکر کرد و افزود: پیاز خریداری شده از ۷ مرکز خرید در شهرستان های میناب، بندرعباس و رودان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان بیان کرد: این مقدار خرید تضمینی پیاز با هدف حمایت و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان و حفظ زنجیره تامین محصولات کشاورزی انجام شده است.

اسدپور تصریح کرد: در پی تولید پیاز بیش از نیاز و افت قیمت آن وزیر جهاد کشاورزی دستور خرید تضمینی پیاز را صادر و این وظیفه به سازمان مرکزی تعاون روستایی محول شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خرید تضمینی پیاز از کشاورزان هرمزگانی نیز از ۱۹ اسفندماه وارد مرحله اجرائی شده است و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها