جلوگیری از فعالیت دستفروشان در بندرعباس



فرماندار بندرعباس با بیان اینکه با توجه به وضعیت قرمز شهرستان بندرعباس از لحاظ شیوع کرونا،دستفروشان اجازه فعالیت در سطح شهر را ندارند گفت: روز گذشته با تشکیل گشت مشترکی از عوامل شهرداری و نیروی انتظامی جلو فعالیت دستفروشان در محدوده شهرک پیامبر اعظم (ص) گرفته شد.

  

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، عزیزالله کناری، فرماندار بندرعباس، در واکنش به پخش تصاویری در خصوص فعالیت دستفروشان در شرایط قرمز کرونایی گفت: روز گذشته با تشکیل گشت مشترکی از عوامل شهرداری و نیروی انتظامی جلو فعالیت دستفروشان در محدوده شهرک پیامبر اعظم (ص) گرفته شد و طی روز‌های آینده نیز از فعالیت دستفروشان در این منطقه جلوگیری خواهد شد.

کناری افزود: فعالیت دستفروشان در خیابان حافظ نیز از هفته گذشته متوقف شده است و طی روز‌های گذشته بیش از ۲۰۰ واحد صنفی هم به دلیل بی توجهی به محدودیت‌های کرونایی پلمب شدند.

او گفت:طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان بندرعباس از لحاظ شیوع کرونا، مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ و از جمله دستفروشان اجازه فعالیت ندارند و تنها مشاغل ضروری سطح ۱ مجاز به فعالیت هستند.

فرماندار بندرعباس افزود: شهرستان بندرعباس حدود ۲۲ هزار واحد صنفی دارد که اکنون حدود ۱۹ هزار واحد تعطیل هستند.

کناری با بیان اینکه برای اجرای هرچه بهتر محدودیت‌های کرونایی به همکاری مردم نیاز داریم، افزود: مردم نباید با تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی سبب شیوع ویروس کرونا شوند.

او گفت: هرگونه تجمع در بوستان‌ها و سواحل بندرعباس ممنوع است و به همین منظور سیستم روشنایی پارک‌ها در طول شب خاموش می‌شود.

فرماندار بندرعباس افزود: مردم در خانه بمانند و از رفت و آمد‌های غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها