ثبت دو فوتی و بستری 107 بیمار جدید در هرمزگان



بستری‌های ناشی از کرونا در استان بازهم سه رقمی شد و با بستری شدن ۱۰۷ بیمار جدید، شمار کل بستری‌ها به ۴۱۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از مجموع بستری ها، ۶۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است.

به گفته نوروزیان، در ۲۴ ساعت گذشته نیز دو نفر دیگر در استان بر اثر کرونا جان باختند و شمار کل جان باختگان در استان از آغاز همه گیری کرونا تاکنون به هزار و ۹۴ نفر رسید.

وی گفت: فوتی‌ها دو خانم ۶۲ و ۷۲ ساله از میناب و بندرلنگه بودند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص بیماران قرنطینه‌ای در استان نیز گفت: اکنون شمار این بیماران با افزایش نگران کننده‌ای به ۵ هزار و ۵۶۸ نفر رسیده است.

نوروزیان در خصوص روزه‌دارای در ایام کرونا هم گفت: افراد سالم می‌توانند به راحتی روزه بگیرند و با داشتن الگوی تغذیه مناسب، سیستم ایمنی خود را تقویت کنند.
وی به برخی نگرانی‌ها درباره احتمال ابتلای روزه داران به کرونا اشاره کرد و افزود: احتمال ابتلای این افراد به کرونا بر اثر روزه گرفتن وجود ندارد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به روزه داران توصیه کرد با توجه به ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن به علت مصرف شیرینی، از مصرف مواد غذایی شیرین تا حد امکان اجتناب کنند و از حضور در تجمعات و همچنین خوردن سحری و افطاری به صورت جمعی خودداری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها