نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس به زودی عرضه می‌شود



کلاب هاوس اعلام کرده است که به زودی نسخه رسمی اندروید آن در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل، کلاب هاوس می‌گوید که "اندروید هنوز فعال نیست ، اما به صورت آزمایشی چند نسخه بتای" آن فعال شده است و پس از طی مرحله آزمایش در دسترس همه قرار می‌گیرد.

این شبکه‌ اجتماعی در ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۸۹) در ایالات متحده راه اندازی شد. البته در ابتدا فقط یک جامعه فوق العاده کوچک بود که عمدتا متشکل از سرمایه گذاران خطرپذیر بود.

اما به سرعت استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران زیادی شروع به تشکیل اتاق‌های در این شبکه کردند و درباره موضوعات مختلف در آن به بحث پرداختند.

اما حضور اشخاص مشهور مثل بیل گیتس یا ایلان ماسک به شهرت این شبکه کمک بسیاری کرد.

در ابتدا آندرسن هوروویتس ۱۲ میلیون دلار در این شبکه سرمایه گذاری کرد و به سرعت ارزش این شبکه به ۱۰۰ میلیون دلار رسید؛ این در حالی بود که در آن زمان فقط ۱۵۰۰ کاربر داشت.

مانی که به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کردید، با صفحه‌ای پر از اتاق با موضوعات گفتگوی مختلف روبه‌رو می‌شوید؛ از ورزش گرفته تا فناوری، شخصی‌سازی برند، کسب و کار، کلاس‌ زبان‌های مختلف و … بنابراین می‌توانید به هر کدام از موضوعات که علاقه‌ دارید آنها را دنبال کنید. هرچه مباحث و افراد بیشتری را دنبال کنید، احتمالا پیشنهاداتی برای اتاقی متناسب با خواسته‌هایتان خواهید داشت.

اپلیکیشن کلاب هاوس که در آن فقط از صدا برای ارتباط میان کاربران استفاده می‌شود با استقبال زیادی رو به رو شده است.

عده ای از ایرانیان هم از مشتریان پروپاقرص این شبکه اجتماعی هستند و هر روز بحث هایی داغ در اتاق های مختلف این شبکه در جریان است.

منبع:انتخاب

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها