لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس سه امتیاز حساس را کسب کرد



تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته هجدهم لیگ دسته دوم به دیدار  ملی حفاری اهواز رفت.

 

به گزارش صبح ساحل، شاگردان حسن اشجاری در تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار ملی حفاری اهواز رفتند.
تا پایان هفته شانزدهم تیم ملی حفاری اهواز با ۲۱ امتیاز در رده هشتم و شهرداری بندرعباس با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم جدول گروه الف قرار گرفته بودند.
شهرداری بندرعباس که هفته قبل موفق شده بود سه امتیاز شیرین را از تیم علم وادب تبریز بگیرد در این دیدارهم به دنبال کسب هر سه امتیاز بود.
در نیمه نخست شاهد یک بازی سرد و بی روح از دو تیم بودیم و تنها شهرداری بندرعباس بود که نیم نگاهی روی دروازه زرد پوشان اهوازی داشت. این نیمه در پایان ۴۵ دقیقه اول بدون گل به پایان رسید. 
در نیمه دوم نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس رو به بازی هجومی تری آوردند و با آمدن هادی دهقانی که در این بازی به دلیل مصدومیت از نیمه دوم برای شهرداری به بازی آمد حملات این تیم بیشتر شد. در دقیقه ۸۰ بازی بود که شهرداری روی یک کار گروهی خوب توسط هادی دهقانی به گل رسید. شهرداری بعد از به ثمر رساندن این گل می توانست به دو گل دیگر هم دست پیدا کند اما شانس با آن ها یار نبود تا این بازی با یک گل به سود شهرداری به پایان برسد و سه امتیاز حساس به امتیازات نماینده هرمزگان واریز شود. شهرداری با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و بالاتر از ملی حفاری اهواز در مکان هشتم جدول رده بندی ایستاد.
در این بازی برای شهرداری بندرعباس علیرضا اسلامی،  علی خبر، سامان فرجام، حسین آفرین زاد، حبیب افرا، حمید رضا طاهرخانی، پویا عزیز پور ، حبیب حبیب پور، علی ربیع زاد، شایان عاشور نژاد و مهدی سرداری فر با هدایت حسن اشجاری بازی کردند.
شهرداری بندرعباس در گروه الف با تیم های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین و محتشم تبریز هم گروه است.
این رقابت ها با حضور ۲۸  تیم در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها