مربی شهرداری بندرعباس:

مقابل ملی حفاری اهواز محکوم به برد بودیم



مربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: در بازی با ملی حفاری اهواز محکوم به برد بودیم و با تلاش بازیکنانم به خواسته خودمان رسیدیم.

 

به گزارش صبح ساحل، احتشام ساسانی پس از برد مقابل ملی حفاری اهواز در هفته هجدهم  لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور اظهار داشت:  کادر فنی تیم ما روی نقاط قوت وضعف تیم حریف کار کرد و خدا را  شکر توانستیم سه امتیازحساس  این دیدار را کسب کنیم.
وی افزود:  همه توانایی بچه‌های ما را دیدند و حتی در بازی هفته گذشته مقابل تیم علم وادب تبریز نیز به همین شکل توانمند ظاهر شدیم و توانستیم آن بازی را با برد به پایان برسانیم. مربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان این که بازیکنان و کادر فنی و مدیران تیم شهرداری  برای موفقیت در این دیدار یکدل شده بودند، اظهارداشت: امروز تیم ما در نیمه نخست بازی متعادلی ارائه داد اما در نیمه دوم فوق العاده ظاهر شد و توانست گل بزند که این نشان از روند رو به رشد تیم و بازیکنان است که به این باور رسیده اند و می‌توانند در بازی‌های آینده از حریفان امتیاز بگیرند.  ساسانی ادامه داد: در بازی مقابل ملی حفاری اهواز اتفاق خیلی خوبی رقم خورد و  هادی دهقانی که از بازی قبل مصدوم بود از نیمه دوم وارد زمین شد با زدن گل نشان داد که نسبت به تیم خود چقدر تعصب دارد و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم عقب افتادگی ها را جبران کنیم. وی گفت: هدف کادرفنی تیم ،  بهبود شرایط تیم در جدول رده بندی است و هر هفته پله به پله جایگاهمان را در جدول ارتقا می دهیم.
مربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در پایان گفت: در هفته نوزدهم باید در کرمان مقابل مس نوین این شهر بازی کنیم و برای آمادگی بیشتر، فیلم بازی‌های این تیم را آنالیز می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی در بازی با این تیم کسب کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها