سرمربی تیم شهرداری بندرعباس:

خرید تیم لیگ یک به سود فوتبال هرمزگان نیست 



سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت:  خدا را شکر با این بردی که در برابر فولاد نوین اهواز به دست آوردیم ماندمان درلیگ دو قطعی شد و قصد داریم تا در بازی آینده پیروزی خود را تکرار کنیم.
 
به گزارش صبح ساحل، سرمربی تیم فوتبال شهرداری در پایان بازی برابر فولاد نوین نوین اهواز گفت: به حریف اجازه ایجاد موقعیت روی دروازه را ندادیم و می‌توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.
وی افزود: تیم فولاد نوین اهواز بازی خوبی ارائه داد و از چندین بازیکن جویای نام استفاده می‌کرد ، اما ما به خوبی شرایط این تیم را آنالیز کرده بودیم. 
سرمربی شهرداری بندرعباس بیان داشت: از اکنون  به فکر دو بازی آینده هستیم و قصد داریم تا در این دو بازی امتیاز لازم را کسب کنیم هر چند ماندمان در لیگ قطعی شده اما می خواهیم بدون استرس و ترس در لیگ ماندنی باشیم. اشجاری با اشاره به بازی با حریف اهوازی خود گفت : شاگردانم دراین بازی خوب ظاهر شدند و در نیمه نخست صاحب چند موقعیت گل شدند که فقط یک بار توانستند آن را تبدیل به گل کنند . وی گفت: ما در نیم فصل دوم جزو پنج تیم اول بودیم و در بندرعباس یقه تمام تیم ها را گرفتیم و با پیروزی که مقابل فولاد نوین به دست اوردیم صاحب ۲۹ امتیاز شدیم و قولی که داده بودیم سهمیه استان را حفظ کردیم. سرمربی تیم شهرداری بندرعباس اظهار داشت: در شان فوتبال هرمزگان و تیم شهرداری نیست که در لیگ دو باشد اما مشکلات سر راه اجازه نداده است تا این تیم در رده لیگ یک و برتر قرار گیرد.  وی بیان داشت: از شهردار و شورای شهر نیز توقع داریم تیم شهرداری را به صورت ویژه حمایت کنند تا شاهد بازگشت فوتبال هرمزگان به لیگ یک در سال های آتی باشیم. وی درپاسخ به سوال خبرنگار ما که آیا برای ماندن در فصل بعد صحبتی با شما شده است گفت: در حال حاضر دغدغه من ماندن تیم در لیگ دو و حفظ سهمیه استان است و بعد از پایان بازی ها اگر مسئولان تیم شهرداری بخواهند در خدمت تیم خواهم بود.
اشجاری در رابطه با صحبت هایی که برای خرید تیم لیگ یک برای استان شده اظهار کرد: بنده اصلا با خرید امتیاز تیم لیگ یک موافق نیستم چرا که استان از نطر زیر ساخت ها با مشکل روبرو است و برای انجام یک بازی لیگ دو هنوز مشکلات زیادی دارد چطور می تواند بازی های لیگ یک را برگزار کند. مسئولان استان می توانند به جای خرید امتیاز تیم لیگ یکی ، به زیر ساخت ورزش استان  کمک کنند و روی  تیم های پایه سرمایه گذاری کنند تا در آینده فوتبال استان هم از نظر نیرو و هم زیر ساخت خودکفا باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها