عزیز فرسیات، سرمربی فولاد نوین اهواز:

هنوز شانس برای ماندن در لیگ دو را داریم



سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز گفت: اميدوارم هر چه به پايان مسابقات نزديكتر می شويم شاهد داوری با كيفيت تر و فوتبال پاک باشيم.
 
به گزارش صبح ساحل، عزیز فرسیات سرمربی فولاد نوین در خصوص  شرايط تيمش مقابل شهرداری بندرعباس اظهار کرد: مسابقات در ليگ دو در بالای جدول و پايين جدول به اوج حساسيت خود رسيده است و همه بازی‌ها  چه برای مدعيان صعود و چه تيم هايی كه برای بقا می جنگند حكم فينال دارد و تيم ما نيز در پایین جدول از اين قاعده مستثنی نيست.
وی  افزود: بازيكنانم شرايط جدول را درک می كنند و نكات فنی و روحی روانی را در طول هفته به آن ها انتقال داده بودیم و مطمئن بودم اين بازی برای ما حائز اهميت خواهد بود ولی مثل بقيه بازی‌ها سه امتياز دارد و ما تنها با هدف كسب سه امتياز به بندرعباس سفر كردیم.
سرمربی تیم فولاد نوین در خصوص تيم شهرداری بندرعباس  بيان داشت: تيم شهرداری بندرعباس در حملات تيم بسیار خوبی است ، خصوصا اين كه در بندرعباس و شرايط آب و هوايی خاصش کار برای هر تيمی دشوار است  ولی ما برای ماندن در لیگ دو قطعا به برد نياز داشتیم و تلاش بازیکنانم ستودنی بود.
وی بیان داشت: درنیمه نخست چند موقعیت گل داشتیم که به لحاظ کم تجربگی بازیکنانم نتوانستیم از موقعیت ها برای تبدیل به گل استفاده کنیم و درپایان با یک گل شکست خوردیم. 
سرمربی تیم فولاد نوین اهواز گفت : اميدوارم هر چه به پايان مسابقات نزديكتر مي شويم شاهد داوری با كيفيت تر و فوتبال پاک باشيم و هر تيمی كه مستحق صعود می باشد به صورت شايسته به ليگ یک صعود كند و تیم های پایین جدول نیز که نتوانسته اند امتیاز لازم برای ماندن در لیگ دو کسب کنند به لیگ پایین ترسقوط نمایند.
فرسیات اظهار کرد:  بیشتر بازیکنانم زیر ۲۳ سال هستند و و در فصل جاری کسب تجربه کردند و به همین خاطر تیم ما نتوانست با تیم های مدعی که هزینه بالایی کرده بودند همراه شود و لی حاضر هنوز شانس ماندن در لیگ دو را داریم و یقینا در لیگ دو خواهیم ماند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها