کشف 115 هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش



 فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از کشف 115 هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق درسه ماهه اول سال 1400 در کیش خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ " علی اصغر جمالی "  به تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش و کشفیات مربوطه در سه ماهه گذشته پرداخت.

وی در ابتدا تاکید کرد: اقدامات و ماموريت هاي دريابانان كيش در مقابله با هرگونه قاچاق كالا و سوخت را از اهداف و ماموريت هاي اين فرماندهي است.

این مقام انتظامی به کشف 115 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 57 نفر قاچاقچی و توقیف 9 فروند لنج، در سه ماهه اول سال 1400 و معرفی آنها به مرجع قضائي اشاره کرد و افزود: در طول سه ماهه گذشته از سال جاری کشف سوخت قاچاق 20 درصد در مرزهای آبی این جزیره افزایش داشته است.

  سرهنگ جمالی مبارزه با قاچاق فرآورده هاي نفتي را يکي از اولويت هاي کاري و مأموريتي پليس دانسته و از همکاري مردم با نيروي انتظامي در برخورد با مخلان نظم اقتصادي قدرداني و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 فرمانده پایگاه درياباني كيش ، ضمن تقدیر و تشكر از همكاري معتمدان، ريش سفيدان، بوميان و اتحاديه هاي لنج داران و صيادان جزيره كيش، تعامل و مشاركت مرزبانان و مرزنشينان را در اجراي ماموريت هاي اين فرماندهي ضروري دانست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها