لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور:

شهرداری بندرعباس فردا شب به دیدار مقاومت گلساپوش یزد می رود



شهرداری بندرعباس در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در بندرعباس به میدان می رود.

   

به گزارش صبح ساحل، شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه کشور در نخستین بازی فصل جدید مسابقات در خانه به دیدار مقاومت گلساپوش یزد می رود.
دیدار های هفته اول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از فردا سه شنبه پانزدهم تیرماه آغاز خواهد شد که در این هفته شهرداری بندرعباس میزبان تیم مقاومت گلساپوش یزد خواهد بود. شاگردان حمید رضایی در تیم شهرداری بندرعباس در بازی فراد شب از ساعت ۲۰ در ورزشگاه ساحلی غدیر به دیدار مقاومت گلساپوش می روند.
خبر دیگر از تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس این که محمد جواد خسروی دروازه بان فصل گذشته پارس جنوبی که با این تیم قهرمانی فصل قبل را به دست آورده بود و پیش از شروع لیگ با شهرداری بندرعباس به توافق رسیده بود قبل از شروع لیگ قرارداد خود را با شهرداری بندرعباس فسخ کرد و مجدد به بوشهر برگشت تا حراست دروازه پارس جنوبی را بر عهده بگیرد.
در سایر دیدارهای هفته اول تیم پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر با پاس گناوه بازی می کند. شهریار ساری در ورزشگاه داراب ساری میزبان تیم دریانوردان بوشهر است. صنعت فرش حداد اصفهان در خانه از تیم  شاهین خزر رودسر میزبانی می کند. تیم های سپاهان سمنان و ایفا اردکان در هفته اول استراحت دارند.
بازی های هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور یکشنبه بیستم و دوشنبه بیست و یکم تیرماه انجام خواهد شد.
در هفته دوم شهرداری بندرعباس با قرعه استراحت روبرو شده است.

     

شهرداری بندرعباس فردا شب به دیدار مقاومت گلساپوش یزد می رود

     
رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در دو گروه برگزار خواهد شد و تیم شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم های مقاومت گلساپوش یزد، شهریار ساری، ایفا اردکان و دریانوردان بوشهر هم گروه است. در گروه اول این رقابت ها هم تیم های صنعت فرش حداد اصفهان ، شاهین خزر رودسر،  پارس جنوبی بوشهر ، پاس گناوه و سپاهان سمنان با هم به رقابت می پردازند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها