رونمایی از اولین اپلیکیشن رسمی همسریابی در کشور



 صبح امروز در موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی «تبیان» با حضور محمدباقری قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغاتی اسلامی مراسم رونمایی از اپلیکیشن «همدم» برگزار شد.

   

به گزارش صبح ساحل، در این مراسم که در صبح 21 تیرماه برگزار شد کمیل خجسته مدیرعامل موسسه رسانه‌ای تبیان، ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان این برنامه مساله ژئوپولیتیک جدیدی که انقلاب اسلامی درگیرش شده‌است را شبکه‌ها نامید.

وی با تشکر از توصیه‌های دکتر قالیباف، حجت‌الاسلام قمی و دکتر گلزاری درباره سایت «همسان‌گزینی» موسسه تبیان که بیش از این در امر همسریابی در این موسسه فعال بود گفت:«سایت همسان گزینی 3700 ازدواج بدون طلاق را در کارنامه خود ثبت کرد اما به دلیل محدودیت توان توسعه خودش را نداشت و برای 13 میلیون مجرد در سن ازدواج، رشد زیاد طلاق و کاهش ازدواج و افزایش تجرد قطعی که از جمله مشکلات کشور است سایت همسان‌گزینی راضی کننده نبود. لذا با کمک ابزارهای نوین و فناوری‌های جدید و علم روز روانشناسی تصمیم گرفتیم همدم را به عنوان سکوی تسهیلگری ازدواج راه‌اندازی کنیم.»

خجسته در ادامه جوانی را دوره تشکیل هویت فرد در خانواده دانست و گفت که باید این فردیت به زوجیت برسد  تا راه آرامش و کمال برای افراد را فراهم کند. خانواده سالم، پیشران پیشرفت جامعه است.

 

   

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی و بهره‌برداری از پلتفرم همدم گفت: همانطور که در عزاداری‌ها فرهنگ اهل بیت را زنده نگه می‌داریم باید بدانیم، فرهنگ اهل بیت این است که فرزند زمان خود باشیم. پلتفرم همدم یعنی اینکه فرزند زمان خویش هستیم.

 در سایت همدم غربالگری با آزمونهای تخصصی رخ می‌دهد که در هیچ موسسه دیگری وجود ندارد تا اختلالات شخصیتی توسط مشاوران مشخص شود. همچنین در همدم خود فرد انتخاب‌های متعددی می‌تواند انجام دهد. اما برخلاف باقی سایت‌ها که شبیه بازار عمل می‌کنند. انتخاب‌ها نباید همزمان باشد.
ما بهترین انتخاب از نظر خودمان را به او پیشنهاد می‌دهیم و او اگر نپسندید ضمن تایید اینکه پیشنهاد اول نزدیک پیشنهاد از سوی ماست مورد بعد را معرفی می‌کنیم.

پلتفرم «همدم» سامانه فراگیر همسان‌گزینی تبیان است که با استفاده از شیوه‌های نو در بستر تلفن همراه طراحی شده‌است. این پلتفرم قرار است پاسخگوی نیاز جوانان و خانواده‌ها در امر ازدواج باشد و در راستای تحکیم ازدواج و خانواده به عنوان دستیار عمل نماید.

همدم با 4 سرویس مهم «همدم‌یاب» برای مجردها، خدمات مشاوره‌ای به شکل تلفنی و حضوری، آزمون‌های روانشناسی، خودآگاهی و سازگاری و مجله آنلاین و محتواهای آموزشی در قالب، فیلم، پادکست، اینفوگرافیک و مقالات مختلف در دسترس جوانان و خانواده‌ها خواهد بود و جوانان مجرد متقاضی ازدواج را از ابتدای تصمیم‌گیری برای ازدواج تا 4سال پس از آن همراهی خواهد کرد.

این اپلکیشن هم‌اکنون در بازارها و مارکت‌های تلفن همراه قابل دسترسی است.

  

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها