ساترا «⁧فرزاد فرزین⁩» را در همه پلتفرم‌ها ممنوع الکار کرد



با نامه خیلی محرمانه ⁧ساترا⁩، فرزاد فرزین در همه پلتفرم ها ممنوع شد.

به گزارش صبح ساحل، یکی از فعالان حوزه موسیقی نوشت:« با نامه خیلی محرمانه ⁧ساترا⁩، فرزاد فرزین در همه پلتفرم ها ممنوع شد».
این ⁧خواننده⁩، تیتراژ  سریال «میدان سرخ» را فقط در صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت: «خدا تا الان صبرش را داده، باز هم میدهد.»

«فرزاد فرزین»، خواننده مطرح کشور که متولد 3تیرماه 1360 است و تک پسر خانواده است و یک خواهر هم دارد .

پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است. فرزین ازدواج کرده است و متاهل است.  همسر او «شیوا کاکاخانی» است اما تاکنون عکسی از وی به همراه همسرش منتشر نشده و تصاویر موجود مربوط به همکاران و هوادران او است.

    

ورود به بازیگری

فرزین سال 85 در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت او در تله فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشت ه است. او برای فیلم سوپر استار در سال 87 به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته است، دیگر کار سینمایی او سگ های پوشالی نام دارد. او تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است، سال 95 در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است که چهارمین تجربه بازیگری فرزین به شمار می آید

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها