معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

همه ادارات ملزم به اجرای طرح دورکاری دو سوم کارکنان هستند



معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در سراسر استان هرمزگان، همه ادارات ملزم هستند، طرح دورکاری دو سوم کارکنان را اجرایی کنند.

به گزارش صبح ساحل، «نازنین شیبانی تذرجی»، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان هرمزگان، گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مدیران ادارات در سراسر استان هرمزگان، موظف به اجرای دور کاری دوسوم از نیرو‌ها و فعالیت تنها با حضور یک سوم از نیرو‌ها در اداره متبوع خود هستند. وی ادامه داد: تخطی از این مصوبه، موجب معرفی مدیران و کارکنان متخلف به هیأت‌های  رسیدگی به تخلفات کارکنان می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: تمامی کارکنان واکسینه شده در هر دو نوبت علیه بیماری کووید 19 نیز مشمول دورکاری هستند. وی اضافه کرد : کارمندان در صورت ممانعت مدیران از دورکاری آنان میتوانند با شماره گیری کد دستوری *6655*3122#
و یا تماس با تلفن گویای ۳۱۲۲ موضوع را به بازرسی استانداری گزارش دهند تا به تخلف رسیدگی شود.

شیبانی افزود: دستگاه‌های عملیاتی و خدمات ضروری نیز باید با حضور ۵۰ درصد از نیروها‌ی خود خدمات رسانی کنند. وی گفت: دستگاه های اجرایی برای اینکه مردم در انجام خدمات خود در شرایط دورکاری دچار مشکل نشوند، راه های ارائه خدمات الکترونیکی، تلفنی و اینترنتی خود را اطلاع رسانی کنند.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها