کویت شهرک های لجستیک می‌سازد



مدیرکل سازمان بنادر کویت از قصد این کشور برای احداث شهرک های لجستیک خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، به نقل از میدل ایست نیوز: سازمان بنادر کویت اعلام کرد که قصد دارد برای حمایت از تجارت داخلی و جذب سرمایه گذاری های خارجی، شهرک های لجستیک احداث کند.

«یوسف العبدالله الصباح»، مدیرکل سازمان بنادر کویت گفت که این شهرک ها در اراضی که اخیرا و به دستور قضایی باز پس گرفته شده، احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه مساحت این اراضی به حدود دو میلیون متر مربع می رسد، گفت که این پروژه ها برای طراحی به برخی از طرف های بین المللی پیشنهاد شده است تا شهرک های لجستیکی مهمی برای حمایت از تجارت الکترونیک باشد.

مدیرکل بنادر کویت توضیح داد که این شهرک ها به ایجاد راه حل های لجستیکی با قیمت های رقابتی برای همه شرکت های خارجی که تمایل به ذخیره منطقه ای کالاهای خود در کویت دارند، اقدام خواهند کرد که این امر موجب جذب سرمایه گذاری های خارجی می شود و علاوه بر متنوع سازی منابع درآمدی کشور و افزایش کالاها، رشد اقتصادی به دنبال دارد.

وی در ادامه تصریح کرد که کویت با این شهرک ها به مرکزی برای صادرات و بارگیری مجدد به برخی از کشورهای همسایه می شود و فرصت های شغلی هم برای شهروندان در زمینه های انبارداری، هوش مصنوعی و انبارهای لجستیکی ایجاد می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها