سه سارق در جزیره کیش دستگیر شدند



فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ماموران آگاهی این جزیره در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری سه سارق با ۲۰۰ میلیارد ریال سرقت شدند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سرهنگ علی اصغر جمالی گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل مسکونی کیشوندان دستگیری سارق یا سارقین احتمالی با حمایت دستگاه قضایی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در پی اقدامات پلیسی سه متهم که در قالب سفر خانوادگی به کیش آمده بودند شناسایی تاکنون به ۱۰ فقره سرقت عمدتا لوازم و اشیا قیمتی همچون طلا و جواهرات اعتراف کردند افزود : ارزش ریالی طلا و جواهرات بیش از ۲۰۰میلیارد ریال برآورد شده است و تاکنون مالک بخشی از آنها با مراجعه مالباختگان شناسایی و با هماهنگی قضایی تحویل آنان خواهد شد.

سرهنگ اصغرجمالی گفت: شناسایی منازل فاقدایمنی و سرقت از منازل طبقه همکف، اول و ورود بی دردسر به منازل، استفاده از خانه های شبانه به عنوان مخفیگاه، تخریب گاو صندوق و سرقت طلا و ارز انگیزه سرقت از منازل را برای سارقین بصورت خانوادگی افزایش داده است.

وی یادآور شد: به مالکین توصیه می شود در حین خروج از جزیره نسبت به رعایت اصول ایمنی پیشگیری از سرقت اموال خود اطمینان حاصل نمایند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: با توجه به سرقت های سریالی صورت گرفته روند رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد و به دلیل اینکه تعدادی از مالباختگان خارج از کیش حضور دارند نیاز به حضور آنان جهت شناسایی اموال و طرح شکایت توسط آنان است.

وی افزود: سارقین بدانند کیش جای امن برای آنان نخواهد بود و قطع به یقین با همکاری خوب مردم از طریق تماس با ۱۱۰ و تامین نیازهای چون دوربین چهره خوان توسط مسئولین متولی می تواند عامل بازدارنده ای در پیشگیری از سرقت ها در جزیره کیش باشد.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها