بورس، هفته را با رشد شروع کرد



امروز بازار سهام با تحرکات هفت هزار واحدی شاخص کل آغاز به کار کرد. نماگر بورس امروز با ۰٫۶۸ درصد رشد در کانال یک میلیون ۳۲۳ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش صبح ساحل، امروز بازار سهام با تحرکات هفت هزار واحدی شاخص کل آغاز به کار کرد. نماگر بورس امروز با ۰٫۶۸ درصد رشد در کانال یک میلیون ۳۲۳ هزار واحد قرار گرفت.شاخص هم‌وزن نیز امروز را با روندی مثبت آغاز کرده است. این شاخص در نیم ساعت ابتدایی شروع بورس با ۱۳۹۷ واحد مثبت در محدوده ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفته است.

     

 

  

ارزش معاملات بازار هم به ۸۱۷ میلیارد تومان رسیده؛ نیم ساعت ابتدایی بازار امروز با صدر نشینی نمادهای فملی، فولاد و نوری همراه بوده و بیشترین تراکنش هم امروز برای سپید، فملی و شستا ثبت شده است.

بورس امروز را با ۵۴ نماد صف خرید و ۶۰ نماد در صف فروش آغاز کرده؛ ارزش صف‌های فروش در نیم ساعت ابتدایی بازار امروز به پنج میلیارد تومان رسیده است. برترین گروه‌های صنعتی امروز شیمیایی‌ها، فلزات اساسی و گروه خودرویی هستند. بیشترین حجم معاملات امروز برای شفارس، البرز و وخاور ثبت شده است.

امروز بازار با افزایش تقاضا در نمادهای گروه پتروشیمی مواجه شده است و این گروه جز تک سهم‌های محدود سبزپوش شده‌اند. افزایش تقاضا محدود به پتروشیمی‌ها نمانده و گروه خودرویی هم امروز را با تحرکات مثبت همراه شده است تقاضا در نمادهای خساپا و خپارس به چشم می‌خورد. همچنین امروز  بازار شاهد صف خرید در نمادهای بیمه‌ای البرز، آسیا و دانا است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها