المپیاد مجازی جهانی هنرهای رزمی کونگ فو توآ 

هرمزگانی ها خوش درخشیدند 



تیم کونگ فو توآ هرمزگان در مسابقات المپیاد مجازی جهانی هنرهای رزمی کونگ فو توآ خوش درخشید‌. 
 
به گزارش صبح ساحل، مسلم عاشوری رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس گفت:تیم چهار نفره کونگ فو توآ بندرعباس  به نمایندگی از استان هرمزگان به سرپرستی سپهر جعفری و مربیگری استاد چنگیز باقری در المپیاد مجازی جهانی هنرهای رزمی کونگ فو توآ به میزبانی کشور ترکیه با حضور ۱۰ تیم  شرکت کرد و افتخار آفرین شد. وی بیان داشت : این المپیاد مجازی از سوی فدراسيون هنرهای رزمی جهانی کونگ فو توآ  به صورت مجازی در تركيه برگزار شد که در پایان تیم چهار نفره کونگ فو توآ  استان  هرمزگان در رده سنی نوجوانان توسط سعيده محمدی مقام دوم جهان را کسب کرد.  ابوالفضل مهدی پور عنوان سومی جهان را  در اجرای تكنيک های آنا توآ را کسب نمود.  در رده سنی نونهالان که  به صورت تيمی انجام شد تیم هرمزگان در اجرای تكنيک های دفاع شخصی توسط كسری خسروی مقام دوم جهان و مهدی مهدی پور عنوان سوم جهان را بدست آوردند .
حمید قاسمی نایب رئیس سبک توآ در استان و منصور جعفری دبير شورای راهبردی کونگ فو توآ كشور و بازرس سبک در این المپیاد حضور و همکاری لازم را داشتند.
مسلم عاشوری در پایان گفت: استاد چنگيز باقری به عنوان پنج مربی برتر و نمونه جهان از استان هرمزگان در رشته کونگ فو توآ انتخاب و سعيده محمدی نیز به عنوان بهترين همراه توآ معرفی شد.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها