فرماندار بندرعباس:

اصناف قبل از ساعت 10 شب تعطیل کنند


نویسنده: سامیه طهورنیان

پیرو انتشار صدای مردمی صبح ساحل در خصوص جریمه بازاریان، فرماندار بندرعباس گفت: منع تردد شبانه از 10 شب الی 4 صبح است. در این خصوص بارها اعلام کرده‌ایم به اصناف که بازارها بایستی پیش‌ازاین زمان تعطیل باشند. روشنایی را به معابر شهر بازگردانده‌ایم.

 

به گزارش صبح ساحل، پس از منعکس کردن صدای بازاریان در خصوص جریمه‌های شبانه، «عزیز الله کناری»، فرماندار بندرعباس در مصاحبه با صبح ساحل گفت: منع تردد شبانه در شرایط کرونایی از ساعت 10 شب الی 4 صبح اعمال‌شده است و لازم‌الاجراست. وی افزود: شهروندان بندرعباس و بازاریان بندرعباس بایستی قبل از ساعت ده به منازل خود بازگشته و مدت‌هاست اعلام کرده‌ایم که بازارهای سطح شهر بایستی تعطیل شوند. او در ادامه اضافه کرد: افرادی که به دلایل خاص و استثنایی چون خرید دارو و غیره، مجبور به خروج از خانه در این بازه زمانی هستند و احیاناً دچار جریمه محدودیت کرونایی شدند، راهکاری برایشان تعریف کرده‌ایم.

عزیز الله کناری در خصوص تاریکی معابر و ساحل‌های سطح شهر گفت: حتی‌الامکان روشنایی بیشتر معابر و پارک‌ها را بازگردانده‌ایم تا در این خصوص شهروندی مشکل نداشته باشد.

گفتنی است که هفته گذشته، چند شهروند ساکن بندرعباس در تماس با تحریریه صبح ساحل از مشکلات ایجادشده در طرح محدودیت‌های تردد کرونایی گفتند. این شهروندان که شغلشان مرتبط با بازار است، معتقد بودند که چندین نفر از آن‌ها تاکنون در بازه 10 تا 4 صبح جریمه‌شده‌اند درصورتی‌که پایان زمان کاری آن‌ها ساعت ۱۰.۳۰ شب است. این شهروندان توضیح دادند که به سامانه ۱۲۷ شکایت کرده‌ایم اما آنجا بسیار شلوغ و پرازدحام است و اتحادیه نیز برای آن‌ها کاری نکرده است.

 

بر اساس توضیحات فرماندار، بازاریان بندرعباس بایستی پیش از ساعت 10 و بین ساعت 9 تا 9:30 فعالیت خود را متوقف کنند و به منازل خود بازگردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها