فرماندار بندرعباس:

کنترل ورود و خروج روستاها/ هیچ‌گونه مجوز تردد در این ایام صادر نمی‌شود



فرماندار بندرعباس گفت: طبق مصوبات ستاد کرونای کشور ممنوعیت ترددها یک ضرورت است و از امروز ادارات و اصناف تا شنبه تعطیل هستند و از مردم درخواست می کنیم در ایام تعطیل در منازل خود بمانند و از تردد غیر ضروری در شهر خودداری و به روستاها و خارج از شهرستان نروند.

به گزارش صبح ساحل، «عزیزاله کناری»،فرماندار بندرعباس گفت: متاسفانه در وضعیت بحرانی کرونایی قرار گرفتیم و ویروس به گونه های مختلفی در حال جهش یافتن و قدرت گرفتن است که باید همگی کمک کنیم تا با راهکارها و دستورالعمل های ستاد کرونا کشور و استان بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

وی اضافه کرد: طبق مصوبات ستاد کرونای کشور ممنوعیت ترددها یک ضرورت است و از امروز ادارات و اصناف تا شنبه تعطیل هستند و از مردم درخواست می کنیم در ایام تعطیل در منازل خود بمانند و از تردد غیر ضروری در شهر خودداری و به روستاها و خارج از شهرستان نروند.

کناری با اشاره به اینکه بخشداران با کمک دهیاران و بسیج روستا ورود و خروجی روستاها را کنترل کنند تا با مشکلی در سطح روستاها مواجه نشویم، گفت: ادارات و اصناف با راهکارهای لازم از مراجعه حضوری مردم جلوگیری کنند تا بدون مراجعه حضوری کارهایشان انجام شود و حوزه انتظامی و سپاه نیز امنیت مراکز تزریق واکسن عمومی را تامین کنند و مراکز تزریق واکسن عمومی باید تجهیزات لازم را بطور کامل داشته باشند خصوصا باتوجه به فصل تابستان سیستم سرمایشی به میزان کافی ضروری است.

فرماندار بندرعباس افزود: باید ورودی های شهرستان و روستا ها کنترل شود تا مسافران و افراد غیر ساکن وارد شهرستان نشوند و کلیه پارک ها، بوستانها و سواحل نیز در این ایام تعطیل هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها