۸۰۶ خودرو در طرح ممنوعیت تردد کیش، جریمه شدند



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ۸۰۶ خودروی نقض‌کننده محدودیت‌های منع تردد شبانه در این جزیره از سوی پلیس راهور و دوربین‌های نظارتی جزیمه شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سرگرد محمد زنگانه»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: هر کدام از این خودروها بین ساعت ۲۳ تا چهار صبح ( منع تردد شبانه) در ۱۱ روز گذشته در سطح شهر تردد داشتند به میزان ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال اعمال جریمه شدند.

وی اضافه کرد: طرح ممنوعیت تردد شبانه در جزیره کیش از روز جمعه ۱۵ مرداد آغاز شده است و طبق مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا جزیره تا ۳۰ مرداد ماه ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش یادآور شد: همچنین تردد و ورود به سواحل و تفرجگاه‌های کیش نیز که از ۲۰ مرداد و تا پنجم شهریور تداوم دارد در این طرح پلیس به منظور جلوگیری از تجمع از ورود افراد به سواحل جلوگیری می‌کند.

وی گفت: این طرح به صورت ۲۴ ساعته اجرا می‌شود و از شهروندان درخواست می شود برای حفظ سلامتی خود و خانواده های خود و جلوگیری از گسترش بیماری و قطع زنجیره شیوع با دستگاه‌های متولی همکاری لازم را داشته باشند.

سرگرد زنگانه اضافه کرد: پلیس در صورت مشاهده هر گونه تخلف، متخلفان را به میزان پنج میلیون و ۳۵۰ هزار ریال جریمه خواهد کرد و تا کنون علاوه بر تذکر شفاهی به چند خودرو اجراییات شرکت عمران آب و خدمات  ۷۴ دستگاه موتور شارژی را توقبف کرده است.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها