بهره‌برداری از هفت پروژه شرکت توزیع برق در بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۴۹۶ میلیارد ریال



در پنجمین روز ازهفته دولت، هفت پروژه شرکت توزیع برق در بندرعباس با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان، دکتر مرادی نماینده مردم بندرعباس، فرماندار بندرعباس و مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان به بهره برداری رسید.
 
 
به گزارش صبح ساحل، مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان در آیین‌ افتتاح پروژه های برق‌رسانی در شهرستان بندرعباس گفت: پروژه تجهیز پست زمینی برق در خیابان فجر بندرعباس شامل یک دستگاه ترانسفورماتور ۸۰۰ کاوا ، دو دستگاه تابلوی فشار متوسط، دو دستگاه تابلوی فشارضعیف و اجرای شبکه فشار متوسط زمینی به طول ۵۰۰ متر می باشد که با هدف تأمین برق ۶۰ مشترک جدید و با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال به نمایندگی از سایر پروژه های توزیع برق در شهرستان بندرعباس‌ به بهره برداری رسید.
 
عبدی افزود: امروز همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، هفت پروژه شامل توسعه و اصلاح ۸۰ کیلومتر شبکه، ۱۴۰ دستگاه پست برق و یک هزار و ۱۲۸ دستگاه چراغ معابر در مناطق مختلف شهرستان بندرعباس با اعتبار ۴۹۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
 
وی اضافه کرد: با بهره برداری از ۷۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۳۸ میلیارد ریال در طول هفته دولت در سراسر استان ،هشت هزار و ۹۳ مشترک جدید در هرمزگان از نعمت برق بهره مند می شوند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها