بازدید امام جمعه قشم از ابرپالایشگاه ستاره خلیج‌فارس



امام جمعه قشم گفت: مدیریت جهادی در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر مجموعه‌ها باشد که باعث سرافرازی و افتخارآفرینی برای ایران اسلامی‌ شده است.

  

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام حاجبی در بازدید شب گذشته خود از ابرپالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، بیان کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس از با عظمت‌ترین مجموعه‌های صنعتی کشور است که باعث ایجاد امید در کشور است.

وی ادامه داد: مدیریت جهادی در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر مجموعه‌ها باشد که باعث سرافرازی و افتخارآفرینی برای ایران اسلامی‌ شده است.

امام جمعه قشم افزود: نگاه ما به مجموعه پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به عنوان بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی در منطقه باید تغییر پیدا کند و با ایجاد صنایع پایین دستی در استان زمینه ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی فراهم آورد که بدون شک این امر به توسعه استان هرمزگان منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: با ایجاد صنایع پایین دستی در استان می‌توان مشکل بیکاری جوانان را مرتفع کرد و ارزش افزوده بیشتری را برای ایران اسلامی رقم زد.

وی در پایان این بازدید ضمن خداقوت به تلاش‌های شبانه‌روزی جهادگران این مجموعه عظیم نفتی به تحسین دستاوردهای بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان پرداخت.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها