تعرفه جدید صدور قبض تلفن ثابت به دفاتر پیشخوان خدمات دولت ابلاغ شد



 تعرفه جدید صدور قبض تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی به همراه 28 خدمت دیگر تعیین شد.
 

به گزارش صبح ساحل، احد قویدل فرد مدیر کل ICT  این استان با ذکر این مطلب گفت: بر اساس مصوبه شماره ۲ جلسه 324 تاریخ 17 مرداد ماه 1400 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت شامل هزینه صدور قبض، وصل خط پس از پرداخت بدهی، ثبت‌نام خط حقیقی، کشف مزاحمت تلفنی، اعتراض مشترک به صورت‌حساب و چاپ ریزمکالمات، تعیین شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دفاتر پیشخوان و دفاتر ict روستایی نباید هیچ گونه تبعیضی در ارایه خدمات تلفن ثابت به مشتریان خود قائل شوند و همچنین. دفاتر موظف هستند تعرفه ‌های موضوع این مصوبه را در محل دفتر و در معرض دید مشتریان نصب کنند.

قویدل افزود: در ماده ۲ این مصوبه آمده که دارندگان پروانه ارایه خدمات تلفن ثابت موظفند خدمات موضوع جدول ماده ۱ (به غیر از خدمات مکاتبات قضایی و تقسیط بدهی) را بر روی کلیه سامانه­ های فروش خود از جمله بسترهای کد خدمات دستوری، پیامک، اپلیکیشن و پورتال به صورت برخط و الکترونیکی و بدون دریافت هرگونه وجه اعم از سهم دفاتر و دارنده پروانه از تعرفه‌ های جدول فوق ارایه کنند. در صورتی که ارایه خدمات مستلزم هزینه‌­های قانونی دیگری باشد، با تایید سازمان از مشترک دریافت می‌ شود.

رییس کارگروه استان به مزایای دفاتر پیشخوان و ICT  روستایی  اشاره کرد و اضافه کرد: سهولت دسترسی مردم به خدمات دستگاههای اجرایی ، صرفه جویی در انرژی ، زمان و کاهش ترددهای غیر ضروری شهروندان از جمله مزایای این دفاتر است که در شرایط ویژه متاثر از شیوع ویروس کرونا نقش آنها پررنگ تر می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها