در مسابقات بین المللی فرنزکاپ اندونزی و مالزی؛

ملی پوشان هرمزگان افتخار آفریدند



صبح ساحل ، ورزشی -  دو ملی پوش هرمزگانی که  به همراه تیم ملی نوجوانان در مسابقات بین امللی فرنز کاپ اندونزی - مالزی شرکت کرده بودند با کسب مقام نایب قهرمانی  وارد فرودگاه بندرعباس شدند ومورد استقبال  قرار گرفتند.

فتح اله درزی و وحید افتاری که در ترکیب اصلی تیم فوتبال نوجوانان کشور در این مسابقات شرکت کرده بودند با درخشش بی نظیر به همراه ملی پوشان به عنوان  نایب قهرمانی  این تورنمنت دست یافتند .

 فتح اله درزی در گفت وگو با صبح ساحل گفت : مسابقات فوتبال فرنز کاپ اندونزی و مالزی که در رده نوجوانان در این دو کشور برگزار شد سطح بازی های آن بسیار بالا بود و 12 قاره های مختلف دنیا شرکت کرده بودند و تیم ایران در گروه ب با تیم های تایلند ، اندونزی  آلمان ، پرتقال و نیجریه هم گروه بود که تیم نیجریه غایب بود. وی افزود : با بازی های درخشانی که بازیکنان تیم ملی نوجوانان از خود نشان دادند موفق شدیم تمام حریفان مان را یکی بعد از دیگری شکست دهیم و در این مرحله فقط با تیم فرانکفورت آلمان به نتیجه مساوی دست یافتیم . که حاصل بازی های مرحله نخست شکست 4 بر یک تایلند و دو نتیجه مشابه  3برصفر بر تیم های اندونزی و پرتقال بود.در مرحله دوم تیم صاحب نام برزیل با حساب 3بریک شکست دادیم و به بازی پایانی با اسکوالی راه یافتیم .

این بازیکن عضو تیم شهرداری بندرعباس اظهار کرد: اگر دربازی فینال نیما داغستانی در دقیقه 67 از دست نداده بودیم می توانستیم این تیم را شکست دهیم ولی بازی را در وقت اضافه به حریف واگذار کردیم و به عنوان دومی دست یافتیم. درزی گفت: در همین مسابقات یک پیشنهاد از فریونایند مالزی داشتیم که مسئول این تیم قرار است به ایران بیاید و با خانواده ام برای عضویت در این تیم صحبت هایی داشته باشند. وی در پایان گفت : اگر به تیم های پایه اهمیت داده شود در آینده از بازیکنان فنی و تکنیکی بی نیاز خواهیم بود.وحید افتاری دیگر بازیکن ملی پوش هرمزگانی و کاپیتان تیم ملی نوجوانان کشور به خبرنگار صبح ساحل گفت: مسابقات فرنز کاپ اندونزی و مالزی یک فستیوال بین المللی فوتبال در سطح نوجوانان  بودو از تمام قاره های جهان شرکت کرده بودند و تیم فوتبال نوجوانان کشورمان حضور شایسته ای در این مسابقات داشت . وی گفت: بازیکنان تیم ملی با همدلی و غیرت و تعصب ایرانی خود در این رقابت ها بازی کردند و اگر با بدشانسی در بازی پایانی روبرو نمی شدیم قهرمان این تورنمنت می شدیم. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها