جشنواره تئاتر هرمزگان آبان ماه برگزار می‌شود



سی و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان نیمه دوم آبان  از 17 تا 20 آبان ماه در بندرعباس برگزار می شود و اکنون آثار ارسالی به جشنواره در مرحله داوری هستند.

به گزارش صبح ساحل، «حسین کریمی»، دبیر اجرائی سی و سومین جشنواره تئاتر هرمزگان با بیان اینکه فریده گرمساری، مجید سرنی زاده و علیرضازارعی اعضای هیات داوران بازبین سی و سومین جشنواره تئاتر استانی را تشکیل می‌دهند، گفتد: مجید سرنی زاده، متولد بندرعباس و عضو گروه تئاتر کارگاه با سابقه فعالیت اجرایی در زمینه بازیگری، نویسندگی، طراحی و کارگردانی که در سال‌های اخیر پژوهش‌هایی را در زمینه هنر‌های نمایشی در سطح ملی و بین المللی ارائه کرده است.

کریمی همچنین در خصوص سابقه کاری فریده گرمساری، گفت: وی متولد ۱۳۵۲ دانش آموخته موسسه سمندریان، فارغ التحصیل رشته (بازیگری و تئاتر کاربردی) اولین حضور در صحنه تئاتر در سن ۹ سالگی (چهارم ابتدایی) با نمایش‌های مدرسه‌ای و شرکت در جشن و جشنواره‌های دانش آموزی به صورت متداول. شروع فعالیت هنری و بازیگری به صورت جدی از سال ۱۳۶۶_۱۳۶۷ با گروه اندیشه به سرپرستی شادروان احمد حبیب زاده آغاز کرد.

او درباره علیرضا زارعی و سابقه کاری اش، هم افزود: زارعی فارغ التحصیل سینما (فیلمسازی) در مقطع کارشناسی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، تهیه کننده، کارگردان و نویسنده (صداوسیمای مرکز خلیج فارس)، عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران، عضو شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان هرمزگان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها