فروش آیفون ۱۳ در فروشگاه‌های آنلاین /آخرین مدل آیفون، ۲۵ میلیون تومان!



هنوز یک ماه از رونمایی آیفون ۱۳ نگذشته است که این مدل گوشی در بازار ایران موجود شده و حتی می‌توان این گوشی موبایل را از فروشگاه‌های آنلاین هم خرید. اما قیمت آیفون ۱۳ بسیار متغیر است. از ۹۶ تا ۲۵ میلیون تومان. 

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته تجارت‌نیوز، اواخر شهریور ماه بود که شرکت اپل از مدل‌های جدید آیفون ۱۳ شامل آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس رونمایی کرد. حالا ظرف کمتر از یک ماه از آن تاریخ، انواع مدل‌های آیفون در ایران موجود است و حتی برخی از فروشگاه‌های آنلاین مانند دیجی کالا هم این گوشی را می‌فروشند.

اما قیمت آیفون ۱۳ در بازار ایران چقدر است؟ بسته به مدل آیفون ۱۳ و ظرفیت حافظه و رم گوشی، قیمت آیفون ۱۳ در بازار ایران متغیر است. از ۹۸ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان.

بر اساس آگهی فروش یکی از فروشگاه‌های آنلاین، گرانترین گوشی آیفون ۱۳ در بازار ایران حدود ۹۶ میلیون تومان است. این قیمت مربوط به گوشی آیفون ۱۳ پرو با حافظه یک ترابایت است.

ارزانترین مدل گوشی آیفون ۱۳ هم در بازار ایران حدود ۲۵ میلیون تومان است. این قیمت مربوط به آیفون مینی با ظرفیت ۱۲۸ گیگ و رم چهار گیگ است.

 

 

پیش از این باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی اعلام کرده بود که تا تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ تنها ۹۶۹ عدد از سری جدید آیفون ۱۳ وارد بازار ایران شده است.در این گزارش عنوان شده بود که این گوشی‌ها از طریق مسافران وارد شده است.

همچنین برخی از فروشندگان موبایل گفته بودند: گوشی‌های آیفون ۱۳ وارد شده به ایران بدون کد رجیستری است و فرد باید خودش هزینه فعالسازی را به شخصی که آن را وارد کرده است بپردازد یا اینکه منتظر بماند تا شرکتی، هزینه رجیستری آن را پرداخت کند در غیر این صورت بعد از یک ماه عملا بدون استفاده می‌شود.

اما حالا این گوشی در برخی از فروشگاه‌های آنلاین هم در دسترس است. اما نکته جالب این است که در هنگام خرید مدل‌های مختلف آیفون ۱۳، مشخص می‌شود که تنها یک عدد از گوی مد نظر در انبار موجود است.

 

 

مساله‌ای که نشان می‌دهد واردات گوشی آیفون ۱۳ به ایران هنوز جدی نیست و احتمالا گوشی‌های وارداتی به صورت مسافری وارد شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها