استاندار اسبق هرمزگان:

ماندم تا فعالیت‌هایم را به پایان برسانم/ از همه حلالیت می‌طلبم


نویسنده: صبح ساحل

«فریدون همتی»، استاندار اسبق هرمزگان در آیین معارفه‌ی استاندار جدید هرمزگان با بیان اینکه مردم هرمزگان در این سال‌ها همواره از انقلابشان حمایت کردند، گفت: «باید از همه استعدادها استفاده کرد، این ضعفی است که در کشور وجود دارد. اگر از همه نیروهای مستعد استفاده کنیم دیگر حرفی از بومی و غیر بومی به میان نمی آید. در تفکر هیچ ایرانی بومی و غیر بومی نیست. بسیاری از شهدای هرمزگان در شهرهای دیگر شهید شدند. اگر بدرستی از همه‌ی نخبگان کشور استفاده کنیم، بحث بومی و غیربومی هرگز مطرح نمی شود».

وی با بیان اینکه اولین گام در هرکاری ایجاد اتحاد و وحدت و دوستی است، افزود: «این استان نقش ملی، استانی و بین المللی دارد. این ظرفیت را باید شناخت و متناسب با آن فعالیت کرد. در این استان به لطف خداوند و همراهی نخبگان و مدیران درخشان‌ترین دوران کاری‌ام را رقم زدم. آمار پروژه‌ها و کارهایی که انجام شده، وجود دارد، تمام تلاش خود را برای آبادی این استان به کار بستیم».

همتی با اشاره به فعالیت‌هایی که در هرمزگان انجام گرفته است، تصریح کرد: من هم یک هرمزگانی هستم و همیشه دلم با شما خواهد بود. افتخار میکنم که وجب به وجب خاک این استان را رفته‌ام. برای افق 1404 هرمزگان هم برنامه نوشته‌ام که تقدیم آقای دوستی می‌کنم».

استاندار اسبق هرمزگان عنوان کرد: «از همه حلالیت می‌طلبم. از همکاری همه مدیران تشکر میکنم. چهار بار برایم فرصت پیش آمد که از هرمزگان بروم اما از وزیر اسبق کشور درخواست کردم بمانم تا فعالیت‌ها و برنامه هایم را به پایان برسانم. خداروشکر فعالیت‌های خوبی اتفاق افتاد.به عنوان مشاور آقای دوستی تا هرجا که بخواهند هستم».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها