ضرب‌العجل دادستان بندرعباس برای رفع نواقص جایگاه‌های سوخت



دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اشاره به اهمیت نظارت بر جایگاه‌های سوخت سی ان جی گفت: به این جایگاه‌ها ضرب الاجل ۱۵ روزه برای رفع معایب و نواقص و استانداردسازی داده شده است و بعد از این مدت جایگاه هایی که مقررات را رعایت نکنند، تعطیل می‌شوند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مجتبی قهرمانی روز شنبه در دیدار با محمد کمالی مدیرکل استاندارد هرمزگان اظهار کرد: استاندارد در تمام حوزه‌ها از جمله نظارت بر استاندارد کالا و خدمات همچون مواد غذایی، خدمات آسانسور، جایگاه سوخت، لاستیک و تمامی بخش هایی که با سلامت و ایمنی مردم ارتباط دارد، حضور اثرگذار و مهمی دارد.

وی با بیان اینکه دادستانی و قوه قضاییه پشتیبان و حامی استاندارد در جهت انجام بهینه وظایف و تامین ایمنی و سلامت مردم هستند، بیان کرد: انتظار می‌رود در چهار شهری که اداره استاندارد وجود ندارد، بزودی ادارات استانداردشان فعال شوند و درصورت نیاز، حاضریم حمایت های لازم را داشته باشیم.

دادستان بندرعباس تصریح کرد: آزمایش‌هایی که از کالاهای وارداتی به بندرعباس در تهران انجام می‌شود؛ انتظار می رود این آزمایشگاه‌ها به بندرعباس منتقل و آزمایش‌ها را در همین شهر انجام شود.

قهرمانی گفت: آسانسورها در مراکز پزشکی، دولتی باید به صورت دوره ای مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفته و برای رفع مشکلات آنها نیز ضرب الاجل معین شود و در صورتی که اقدام به رفع نواقص نشود، برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

این مقام قضایی در هرمزگان همچنین بر نظارت بیشتر بر آزمایشگاه‌های همکار و شرکت‌های بازرسی خصوصی تاکید کرد و گفت: باید برای تخلفات آنها اعلام جرم شود و با آن متخلفان برخورد خواهد شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی هرمزگان نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی استان بیان کرد: پوشش استاندارد و نظارت بر حسن اجرای آن در تمام استان در حال انجام است ودر شهرستان‌های بستک، رودان، حاجی آباد و خمیر که ادارات استاندارد نداریم؛ اما با استفاده از ادارات همجوار، امورات مربوطه را انجام می‌دهیم.

محمد کمالی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به عنوان سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها" گفت : استاندارد هرمزگان نیز در  راستای رفع موانع، گام‌های اساسی برداشته و به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان، اما میزان صادرات و واردات افزایش یافته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها