رئیس مجمع نمایندگان استان:

مردم هرمزگان هیچ‌گاه زیر بار تصمیمات بی‌اساس نخواهند رفت



رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای مردم خونگرم هرمزگان که به دولت سیزدهم اعتماد کرده و رأی قاطع داده‌اند این است که یک بار برای همیشه مصوبه انتزاع چند روستا از هرمزگان و الحاق آنها به استان فارس را از دستور کار دولت و هیأت وزیران خارج کنید.

به گزارش صبح ساحل، «احمد مرادی»، رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در جلسه علنی صبح امروز (۲۵ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: این روزها مردم هرمزگان از موضع‌گیری‌های غیرکارشناسی، غیرمنطقی و تکراری در خصوص انتزاع چند روستا از این استان و الحاق آن به استان فارس به شدت گلایه‌مند و ناراحت هستند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس ادامه داد: مردم استان هرمزگان هیچ‌گاه زیر بار تصمیمات غیرعلمی و بی‌اساس نخواهند رفت و این مهم را طی ۹ سال گذشته نیز به اثبات رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: از رئیس جمهور تقاضا دارم در دولت سیزدهم یک بار برای همیشه پرونده چنین تصمیمات تنش‌زایی را بسته و تمام انرژی دولت را مصروف به اشتغال و معیشت مردم نماید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: هرمزگان استانی مرزی و ساحلی است و مردم آن از دیرباز حافظ خلیج فارس و تنگه استراتژیک بوده و هستند ضمن اینکه آنها دست یاری و حمایت تمام سرمایه‌گذاران در هر نقطه از این استان را به گرمی می‌فشارند اما در مقابل، دست هرغرض‌ورزی یا طماعی که بخواهد به خاک این استان داشته باشد را کوتاه می‌کنند.

مرادی خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد: تقاضای مردم خونگرم هرمزگان که به جنابعالی اعتماد کرده و رأی قاطع داده‌اند این است که یک بار برای همیشه این مصوبه را از دستور کار دولت و هیأت وزیران خارج کنید.

منتشر شده: 1
سلام
۲۵ مهر ۱۴۰۰
از رئیس جمهور چنین حرفهایی احساسی بعیده، لطفا روی این موضوع بیشتر کار کنید
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها