آغاز اجرای طرح فوریتی برخورد با رانندگان متخلف در کیش



رییس پلیس راهور کیش گفت: طرح ۴۸ ساعته فوریتی برخورد با رانندگان متخلف در این جزیره آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرگرد مهدی توانگر  با بیان اینکه در سال جاری ۱۳ درصد حوادث رانندگی افزایش یافته است، اظهار کرد: پلیس راهور در نظر دارد به صورت دوره برای کاهش تخلفات و حوادث طرح برخورد با رانندگان متخلف را اجرا کند.

وی اضافه کرد: نخستین مرحله این طرح از شامگاه روز گذشته آغاز و تا شب جمعه با حضور هشت تیم محسوس و چهار تیم نامحسوس ادامه دارد.

توانگر افزود: امسال ۸۰ هزار جریمه برای خودروهای متخلف صادر شده و با توجه به وجود ۲۰ هزار خودرو در جزیره رانندگان هر دستگاه به صورت میانگین چهار تخلف را مرتکب شده اند.

وی گفت: به نظر می رسد پایبندی به قوانین راهنمایی در جزیره کمرنگ شده و با تداوم این روند فرهنگ ترافیکی کیش که زبانزد است از بین می رود و پلیس راهور در نظر دارد با اجرای این طرح ها گامی در راستای جلوگیری از این مساله بردارد.

حرکت خودروها برابر با سرعت اعلامی تابلوهای نصب شده، اجبار استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشین‌ها، استفاده از چراغ راهنما قبل از رسیدن به میدان، است کامل خودرو در زمان عبور عابر پیاده، رانندگی بین خطوط، استفاده از راهنما برای تغییر حرکت از یک خط به خط دیگر از جمله قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش است.

رعایت تمام قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش اجباری بوده و در صورت بروز تخلف، جرایم به صورت مکانیزه با استفاده از دوربین های سطح معابر ثبت می‌شود.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها