برخورد دو خودرو سوخت در محور میناب _ جاسک یک کشته داد

تکرار تراژدی تصادف خودروهای قاچاق سوخت



عصر امروز  دو دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در محور میناب -جاسک پس از برخورد با یکدیگر دچار آتش سوزی شد . در این حادثه راننده سواری پژو پارس جان باخت و راننده وانت مجروح و روانه بیمارستان بندرعباس شد .

    

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ تنها جانشین پلیس راه هرمزگان  علت این حادثه را در دست بررسی خواند و گفت :  ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه امروز پنج شنبه ، دو دستگاه خودرو پژو پارس و وانت نیسان  که در یک مسیر در حال تردد بودند درمحل نرسیده به پادگان سپاه جاسک به یکدیگر برخورد کردند. وی ادامه داد: در این رابطه هر دو  خودرو که حامل سوخت بوده  دچار حریق شد، راننده پژودرمحل حادثه به علت سوختگی فوت کرد  وراننده نیسان به بیمارستان میناب انتقال داده شد
سرهنگ تنها  افزود: این حوادث ومهم تر تکرار آن قلب هر انسانی را بدرد می آورد این که عاقبت تخلف وارتکاب این جرایم مردن وکشته شدن سخت به علت سرعت غیرمجاز وارتکاب رفتارهای پر خطر است راهمه می دانیم  خانواده ها خبردارند که اعضاخانواده آنها در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند واین اخبار را همه روزه می خوانند لازم است که آنها ممانعت کنند تذکر دهند . وی تاکید کرد :ضمن این درخصوص ساماندهی این  وضعیت نمایندگان مجلس ، دستگاه قضایی ، راهداری ، ائمه جمعه ودستگاه هایی که در امر فرهنگ سازی وارتقا دانش عمومی وظیفه دارند می بایست بیشتر از گذشته پای کار باشند.

  

 تکرار  تراژدی تصادف خودروهای قاچاق سوخت

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها