هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس برگزار کرد

مسابقات پرتاپ پنالتی برای دختران و پسران 



به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقات پرتاب پنالتی بسکتبال برای دختران و پسران برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل،  مرتضی کوهگرد دبیر هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس گفت: یک دوره مسابقات پرتاب پنالتی بسکتبال برای دختران و پسران در رده های سنی مختلف برگزار شد که در پایان مسابقات دختران در رده سنی زیر ۱۲ سال مهرسانا قدمیاری از باشگاه کانون بسکتبال نوین، از ۱۵ پرتاب موفق شد ۱۱ پرتاب را وارد سبد کند و عنوان نخست به دست آورد. السا زاهد زاده از باشگاه فولاد هرمزگان، از ۱۵ پرتاب موفق شد ۸ پرتاب را وارد سبد کند و دوم شد. ام البنین دل زنده نجات از باشگاه ستاره اتحاد سرخون، از ۱۵ پرتاب موفق شد ۶ پرتاب را وارد سبد کند و در مکان سوم ایستاد. 
در رده سنی زیر ۱۶ سال  حنانه خیری از باشگاه فولاد هرمزگان، از ۱۵ پرتاب ۱۲ پرتاب وارد سبد کرد و اول شد. 
موژان قدمیاری از باشگاه فولاد هرمزگان ، از ۱۵ پرتاب ۱۱ پرتاب وارد سبد کرد و در مکان دوم قرار گرفت و مبینا نوشادی از باشگاه هفت تیر، از ۱۵ پرتاب ۱۰ پرتاب وارد سبد  کرد و سوم شد. دبیر هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس بیان داشت: در مسابقات رده سنی زیر ۱۲ سال آقایان  مهیار فرهادی از باشگاه نوین بندر، از ۱۵ پرتاب موفق شد ۱۱ پرتاب را وارد سبد کند و عنوان نخست را به خودش اختصاص دهد. پارسا کوهگرد از باشگاه نوین بندر، از ۱۵ پرتاب موفق شد ۱۰ پرتاب را وارد سبد کند و در مکان دوم به ایستد و  فرحان محمدیان از باشگاه پدیده، از ۱۵ پرتاب موفق شد ۹ پرتاب را وارد سبد کند و سوم شود. 
در رده سنی زیر ۱۶ سال پسران  سام مظفری از باشگاه پدیده، از ۱۵ پرتاب ۱۱ پرتاب وارد سبد کرد و اول شد. 
مصباح فرهادی از  باشگاه نوین بندر ، از ۱۵ پرتاب ۱۰ پرتاب وارد سبد کرد دوم و آیدین سارمیان از باشگاه فولاد  از ۱۵ پرتاب ۹ پرتاب وارد سبد کرد و سوم شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها