۵۴درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت در هرمزگان فعال شد



معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: درپی وقفه چند ساعته در سوخت رسانی به خودروها، با تلاش کادر فنی ۵۴درصد از جایگاه های عرضه سوخت دراستان فعال شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مرتضی عابدینی افزود: تیم های فنی از همان ساعت های اولیه مشغول اصلاح روند سوخت رسانی هستند اما با توجه به پراکندگی استان و مناطق دور دست نسبت به سایر استانها زمان بیشتری برای راه اندازی سیستم سوخت دستی از طریق جایگاههای سوخت می برد.

وی ادامه داد: با توجه اینکه سیستم عرضه سوخت سهمیه از کار افتاده ولی درحال حاضر از ۱۶۴ جایگاه عرضه سوخت آزاد در استان هرمزگان، ۸۰ جایگاه آن  بویژه در شهر بندرعباس و جزیره های کیش وقشم راه اندازی شده وجای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی در خصوص صف خودرو در کنار جایگاه های عرضه سوخت هم یاد آور شد: برخی از مردم به حساب اینکه سوخت گران می شود متاسفانه در صف سوخت ایستاده اند ولی توصیه می شود کسانی که سوخت در حال حاضر نیاز ندارند تا عادی شدن ووضعیت ، وقت خود را تلف نکنند که امیدواریم تا آخر شب روند عادی شود. 

 

ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۰ مرکز «افتا» گزارشی درخصوص حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت کشور اعلام کرده و به تبع آن جایگاه‌ها در ارایه خدمات سوخت رسانی از مدار خارج شدند. اما به فاصله کمی، مسوولان امر با دستی و آفلاین کردن سامانه هوشمند سوخت، آنها را به مدار توزیع بازگرداندند.

 از ظهر امروز مراجعان به جایگاه‌های سوخت کشور برای دریافت بنزین با کارت هوشمند سوخت با مشکل مواجه شدند.

علی فروزنده، سخنگوی وزارت نفت پیش از این با بیان اینکه سامانه کارت سوخت از مدار خارج شده است، گفته بود که سهمیه‌ها حفظ خواهد شد، زیرا سامانه آفلاین است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها