لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

صنایع هرمزگان مستحق شکست نبود



جدال نمایندگان هرمزگان و اصفهان در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال به سود سپاهان خاتمه یافت.
 
به گزارش صبح ساحل، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم های فولاد مبارکه سپاهان و صنایع هرمزگان ازهفته سوم در تالار ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۶۹ بر ۶۶ به سود سپاهان به پایان رسید. در این رقابت که از گروه ب برگزار شد شاگردان رضا هنگام پور در تیم صنایع هرمزگان در کوارترهای اول و دوم ضعیف ظاهر شدند و با نتایج ۱۸ بر ۵ و ۱۴ بر ۱۳ شکست خوردند. در ادامه این دیدار در وقت دوم این تیم صنایع بود که توانست با یک بازی هجومی روی حلقه حریف بازی بهتری انجام داد و بازی پایاپای دو تیم هر لحظه نتیجه را تعییر می دادند. درکواتر چهارم اوج بای دو تیم بود و درحالی که صنایع هرمزگان یک امتیاز از حریف اصفهانی خود عقب بود  توپی از سوی صنایع به طرف حلقه سپاهان پرتاپ شد که اگراین توپ  وارد حلقه سپاهان شده بود پیروزی را برای صنایع هرمزگان به ارمغان می آورد که با بد شانسی توپ از حلقه بیرون آمد و این شانس را از هرمزگان گرفت تا تیم اصفهانی در یک بازی سخت و دشوار به پیروزی برسد.
کوارترهای سوم و چهارم  با نتایج ۲۲ بر ۱۳ و ۲۶ بر ۲۴ به سود صنایع هرمزگان به پایان رسید. از همین گروه دیدار تیم های صنعت مس رفسنجان و شمیدر قم لغو شد. 
رقابت های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه برگزار می شود که در گروه الف لیگ برتر بسکتبال تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند و در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها