فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان:

تردد از مرزهای زمینی خوزستان با کارت واکسن و تست پی.سی.آر مجاز است



فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: کسانی که دارای کارت واکسیناسیون بوده و نیز تست پی.سی.آر ۹۶ ساعته داشته باشند می‌توانند از مرزهای زمینی خوزستان تردد کنند.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «ولی اله حیاتی»، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: تمام بانک‌های خوزستان یک هفته فرصت دارند تا نسبت به نصب تهویه و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام کنند در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی خواهد شد. وی ادامه داد: خوزستان جزو سه استانی بوده که از نظر واکسیناسیون دانش‌آموزی زیر میانگین کشوری است لذا باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: در بحث واکسیناسیون، نقاط آسیب پذیر هر شهر مشخص شده که می تواند نقشه راهی برای فرمانداران باشد. انتظار داریم که فرمانداران استان نسبت به افزایش واکسیناسیون جامعه هدف اهتمام جدی داشته باشند تا خوزستان در شرایط بهتری قرار گیرد. وی به تقویت طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود:اکنون ۳۰ خودرو در اختیار این طرح قرار دارد در حالی که قرار بود ۸۰ خودرو از سوی فرمانداری اهواز و ۵۰ خودرو از طرف استانداری برای این طرح در نظر گرفته شود؛ امیدواریم دستگاه های اجرایی کمک کرده و این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

حیاتی ادامه داد: امیدواریم هر چه سریعتر واکسیناسیون جامعه هدف و نیز رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در خوزستان به بالای ۸۰ درصد برسد تا بتوان بیماری را کنترل کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها