عضو شورای شهر بندرعباس:

با هیچ مدیری تعارف نداریم؛ نوکر مردم هستیم


نویسنده: صبح ساحل

به گزارش صبح ساحل، «حجت‌الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی»، عضو شورای شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر خطاب به استاندار هرمزگان گفت: با توجه به اینکه هرمزگان یکبار دست خوش تصمیم‌گیری‌های ناعادلانه مدیران به جهت الحاق بخش از معادن در شرق هرمزگان به کرمان شد. اکنون که زمزمه الحاق بخشی از پارسیان به میان آمده است، مردم انتظار دارند استاندار هرمزگان مانع از تجزیه هرمزگان شود. اگر توسعه و رشدی صورت نمی‌گیرد تجزیه و الحاق هم اتفاق نیفتد. وی در ادامه خطاب به شهردار بندرعباس گفت: چالش‌هایی را که سال‌های سال گریبان‌گیر شهر بندرعباس بوده است را با استفاده از کارگروه‌های تخصصی و نخبگان حل کنید. همچنین انتخاب مدیران شهری با مشورت و دقت لازم انجام شود. 
حیدری سراجی افزود: استرداد ارزش افزوده موضوع تبصره هفت ماده ۱۷ در سال ۱۳۹۷ در هیات تجدید نظر مالیاتی استان قرار دارد، تا کنون به نتیجه نرسیده است. اگر این موضوع حل نشود جرایمی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان جریمه به شهرداری تحمیل می‌شود و امکان تجدید نظر وجود ندارد. عضو شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: عدم توجه به بافت فرسوده شهر، عدم توزیع مناسب سرانه فرهنگی در محلات فقیرنشین، عدم وجود اماکن ورزشی و فرهنگی در شهرک پیامبر اعظم و عدم وجود پارک بانوان مناسب از جمله مشکلات شهری در حوزه عمرانی است که باید با برنامه‌ریزی مناسب حل شوند.
وی با بیان اینکه به اتمام رساندن طرح‌های نیمه کاره باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: نداشتن گلوگاه‌های تنفسی در سطح شهر، نداشتن المان‌های بومی در ورودی‌های شهر، پاسخگو نبودن برخی از پیمانکاران پروژه ها در سطح شهر سبب نارضایتی شهروندان شده است که باید با جدیت حل شود.  حیدری سراجی با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری در شان مردم نیست، گفت: یکی از دلایلی که به شهردار جدید رای دادیم، وجود روحیه فسادستیزی بود. اکنون انتظار داریم در انتخاب مدیران و در مسیر خدمت به شهروندان آستین همت را بالا بزنند.
عضو شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: اگر مدیری نتواند به مطالبات مردم پاسخ دهد برای ما هیچ فرقی ندارد می‌خواهد چه کسی باشد، مدیر حال باشد یا آینده. اینکه خدمت کند برای ما کافی است. ما نوکر مردم هستیم. اگر مدیران در این مسیر کوتاهی کنند اهل تعارف نیستیم. پس گوش و چشمتان باز باشد چراکه برای خدمت آمدیم. مشکلات شهر را رسیدگی کنید. باید جلوی افراد فرصت طلب و سودجو گرفته شود. این کار باعث می‌شود زمینه بسیاری فرصت طلبی‌ها گرفته شود.  وی در پایان عنوان کرد: ساده‌ترین مطالبه مردم، آسفالت خیابان‌ها و پیاده‌روها است. باید در فعالیت پیمانکاران بخش آسفالت معابر نظارت شود.
غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 1
چوک بندر
۱۲ آبان ۱۴۰۰
یا شیخ محله خواجه عطا را دریابید ، روشنایی معابر ، آسفالت کوچه ها ، جمع آوری زباله ، سگهای ولگرد
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها