پرواز بندرلنگه – دبی به صورت آزمایشی به مدت سه ماه برقرار می‌شود



عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: پرواز بندرلنگه – دبی به صورت آزمایشی به مدت سه ماه برقرار خواهد بود و اگر با استقبال مردم منطقه روبرو شد، این پرواز به صورت ثابت برقرار خواهد شد.

    

به گزارش صبح ساحل، احمد جباری در خصوص نتایج سفر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به استان هرمزگان اظهار کرد: در سفر کمیسیون عمران مجلس و معاونین وزیر راه و شهرسازی چالش‌ها و مشکلات هرمزگان به ویژه غرب استان بررسی شد.

وی با ذکر این نکته که اعضای کمیسیون در قالب گروه‌های جداگانه از شرق و غرب هرمزگان بازدید کردند، تصریح کرد: در سفری که اعضای کمیسیون به غرب استان هرمزگان داشتند، پروژه «گازرسانی به شهرستان بندرلنگه» با اعتبار ۵۲۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی پروازهای فرودگاه بندرلنگه، ابراز داشت: یکی از مطالبات مردم افزایش تعداد پروازهای فرودگاه بندرلنگه بود که مقرر شد تعداد پروازهای فرودگاه بندرلنگه به سه پرواز در هفته افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پرواز بندرلنگه – دبی به صورت آزمایشی به مدت سه ماه برقرار خواهد بود و اگر با استقبال مردم منطقه روبرو شد، این پرواز به صورت ثابت برقرار خواهد شد

   

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها