بسکتبال سه نفره بندرعباس :

اروند سورو بر سکوی قهرمانی ایستاد



مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ شهرستان بندرعباس با قهرمانی تیم اروند سورو الف‌ به پایان رسید.

     

به گزارش صبح ساحل،  رقابت های بسکتبال سه نفره  نوجوانان بندرعباس با قهرمانی تیم اروند سورو الف به پایان رسید. بسکتبالیست‌ های تیم‌ اروند سورو بندرعباس، با شکست دادن فولاد هرمزگان به عنوان قهرمانی رده نوجوانان پیکارهای سه نفره بسکتبال شهرستان بندرعباس دست یافتند. مسابقات بسکتبال ۳*۳ المپیاد استعدادهای برترورزش نوجوانان شهرستان بندرعباس باحضور ۹ تیم در دوگروه برگزار شد.
در گروه اول تیم های نوین دو ، اروند سه ، فولاد دو ،  اروند یک و پدیده یک و در گروه دوم تیم های نوین یک ، فولاد یک ، اروند یک و پدیده دو به رقابت پرداختند.
در پایان دور اول مسابقات ازهرگروه دو تیم به مرحله بعد صعود کردند. درمرحله نیمه نهایی تیم اروند یک تیم هم خانواده خود اروند دو را با نتیجه ۱۸ بر ۱۶  پشت سر گذاشت و فولاد هرمزگان در یک بازی نزدیک ۱۳  بر ۱۱  پدیده یک را شکست داد تا به همراه اروند یک راهی فینال شود. دربازی رده بندی تیم تیم اروند دو با شکست دادن  پدیده یک در سکوی سوم ایستاد. در بازی فینال دو تیم اروند و فولاد برای تصاحب جام قهرمانی یک بازی جالب و دیدنی به نمایش گذاشتند و درپایان این تیم اروند یک بود که باپیروزی ۱۱ بر شش جام قهرمانی را بالای سربرد.
درپایان این مسابقات از سوی هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس به تیم های اول تا سوم مبلغ یک  تا سه میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.

  

اروند سورو بر سکوی قهرمانی ایستاد

اروند سورو بر سکوی قهرمانی ایستاد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها