در پی لغو افزایش قیمت خودرو

ایران‌خودرو مبالغ مازاد اخذ شده از مشتریان را بازمی‌گرداند



براساس تصمیمات اتخاذ شده، محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به نرخ فروش قبل از یکم آبان‌ماه بازگشته و مبالغ مازادی که توسط مشتریان پرداخت شده نیز طی هفته آینده به حساب آنان مسترد خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر بازگشت محصولات به نرخ‌های فروشِ قبل از اول آبان‌ماه خبر داد.

در این اطلاعیه عنوان شده، براساس تصمیمات اتخاذ شده، محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به نرخ فروش قبل از یکم آبان‌ماه بازگشته و افزایشی در آن اعمال نمی‌شود.

برهمین اساس، دعوتنامه مشتریان با موعد تحویل آبان‌ماه مجددا صادر خواهد شد.

این اطلاعیه تصریح کرده، مبالغ مازادی که توسط مشتریان پرداخت شده نیز طی هفته آینده به حساب آنان مسترد خواهد شد.  قرعه‌کشی فروش اخیر نیز، فردا شنبه براساس قیمت‌های قبل محصولات برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است که باتوجه به دستور رئیس جمهور مبنی بر خودداری از هرگونه افزایش قیمت و اینکه ستاد تنظیم بازار برای افزایش قیمت خودرو مصوبه‌ای نداشته است، وزارت صمت به خودروسازان دستور داد هرگونه افزایش قیمت ممنوع است و به قیمت‌های قبل بازگردد.

      

این واکنش درحالی بود که در چند روز گذشته دو شرکت خودروسازی کشور اقدام به افزایش 10 تا 15 میلیون تومانی برخی از محصولات خود شده بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها