قدردانی هلال‌احمر از استان‌های فارس و کرمان برای کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان



دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در پیامی از هلال‌احمر استان‌های معین به ویژه استان‌های فارس و کرمان برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان هرمزگان قدردانی کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، محمدحسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در پیامی نوشت: جمعیت هلال‌احمر استان‌های فارس و کرمان در زلزله هرمزگان سخاوتمندانه در کنار هلال‌احمر هرمزگان ایستادند. صمیمانه از مدیریت تحسین برانگیز این دو استان و امدادگران پرتلاش و کارکنان زحمتکش آن سپاسگزارم.

وی افزود: مدیریت هلال‌احمر استان هرمزگان و یکایک کارکنان و امدادگران و داوطلبان این استان نیز با جهادی شبانه روزی برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار جمعیت هلال‌احمر افزودند. سازمان امداد و نجات هلال‌احمر نیز همچون گذشته صبورانه و فداکار در صحنه حاضر است. حماسه‌ای همراه با صبر، تلاش، پشتکار و از جان‌گذشتگی که زبان و قلم از بیان آن عاجز است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: برای یکایک این عزیزان در سازمان امداد و نجات و استان هرمزگان، کرمان، فارس و سایر استان‌های معین از خداوند بزرگ اجر عظیم الهی و پاداش دنیوی و اخروی خواستارم و امیدوارم این تلاش خستگی‌ناپذیر تا زمانی که منطقه زلزله‌زده به خدمات آنها نیاز دارد مستدام و پاینده باشد.

 

زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۴ در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه و در عمق ۱۵ کیلومتری  زمین و زلزله دیگری با بزرگی ۶.۳ در ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه، به فاصله یک دقیقه در عمق ۱۵ کیلومتری زمین روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه استان هرمزگان را لرزاند. پس از آن محمدباقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات نیز از بسیج تمام نیروها و ظرفیت‌های هلال احمر جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان خبر داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها