استاندار هرمزگان گفت:

میزان واکسیناسیون کرونا در شهرهای بندرلنگه، بستک و پارسیان پایین است



استاندار هرمزگان گفت: میزان واکسیناسیون کرونا در سه شهرستان بندرلنگه، بستک و پارسیان پایین تر از میانگین استانی است که باید توسط مسوولان مربوطه بویژه فرمانداران تدابیری جهت افزایش واکسیناسیون اندیشیده شود.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان افزود: میزان واکسیناسیون مردم در استان هرمزگان بیش از ۹۱.۳ درصد است که از این لحاظ  در رده سوم کشوری قرار دارد.

وی بیان داشت: با این وجود، درخواست ما از همه مردم هرمزگان همچنان رعایت جدی و بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است و باید با پرهیز از عادی انگاری، نسبت به واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدیت بسیاری داشته باشیم.

استاندار هرمزگان  یادآورشد: در پایانه‌ها، بنادر و اماکنی که تحویل بار صورت می‌گیرد، نیز با تماس و حضور افرادی از مناطق مختلف کشور در استان مواجه هستیم و استفاده مشترک از این اماکن انجام می‌شود، که باید نسبت به ایزوله سازی بهداشتی این اماکن برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، اقدام شود.

دوستی همچنین با اشاره به پیشنهاد ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برای نامگذاری یکی از خیابان های شهر بندرعباس به نام شهدای مدافع سلامت، ادامه داد: امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرعباس این اقدام انجام شود تا از ایثار و فداکاری عزیزانی که جان خود را در راه مهار بیماری و درمان بیماران مبتلا به کرونا تقدیم کردند، تجلیل شود.

وی در پایان از اقدام دستگاه‌های مختلف بویژه قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی دریایی سپاه، سپاه امام سجاد(ع)، بسیج، گروه‌های جهادی، نیروی انتظامی، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، مجموعه ستاد مدیریت بحران استان که در راستای خدمات رسانی به مردم در مناطق زلزله‌زده استان همچنان در حال خدمات رسانی هستند، قدردانی کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها