مهلت ثبت نام سیلندر گاز مایع در سامانه سدف تمدید شد



رئیس سازمان صمت هرمزگان خبر داده که هرمزگانی‌ها تا ۴۵روز دیگر برای ثبت نام سیلندر گاز مایع در سامانه سدف مهلت دارند.

        

به گزارش صبح ساحل، خلیل قاسمی صبح امروز اظهار کرد: هرمزگانی‌ها تا ۴۵روز دیگر برای ثبت نام سیلندر گاز مایع در سامانه سدف مهلت دارند. و همهٔ خانواده‌ها، مراکز صنعتی، اصناف و دیگر مصرف‌کنندگان هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام در سامانه سدف (NewTejaratAsan.niopdc.ir ) اقدام کنند.

 در اوایل اردیبهشت‌ماه امسال نیز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان با تعیین مهلت ۲۰روزه اعلام کرده بود همهٔ مصرف‌کنندگان گاز مایع باید در همین سایت ثبت‌نام کنند و حال با گذشت 6 ماه به نظر می‌رسد تعیین مهلت از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چندان کارساز نبوده و شهروندان از ثبت‌نام اینترنتی در این سامانه استقبال نکرده‌اند.

اکنون قیمت مصوب کپسول گاز مایع (۱۱کیلویی) «۱۶هزار و ۷۰۰ تومان» است که نسبت آخرین تغییر نرخ قبلی در دی ماه سال گذشته، ۳۴درصد افزایش یافته است.

از سوی دیگر شرکت گاز هرمزگان نیز در تلاش برای گازرسانی به محلات مختلف شهر بندرعباس تاکنون بیش از 300 میلیارد تومان هزینه کرده اما بدلیل گران بودن لوله‌کشی در داخل منازل و فقط نیاز به گاز در بندرعباس برای پخت و پز عملا استقبال زیادی از خرید انشعاب و لوله‌کشی صورت نگرفته است.

   

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها