اعضای شورا:

برخی مدیران شهرداری هنوز باور نکرده‌اند که دوره‌ی حرکات نمایشی به پایان رسیده است


نویسنده: صبح ساحل

"عیسی عباسی"، عضو شورای شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور چهاردهمین جلسه شورا گفت: در بازدید از محلات بسیاری از مردم از نحوه‌ی پاسخگویی ۱۳۷ شهرداری ناراضی هستند. این شیوه‌ی فعالیت حوزه بازرسی شهرداری بسیار ناکارآمد است. لذا باید سامانه‌ای فعال برای گزارش مشکلات شهروندان، پیگیری و حل آن باید سریعتر راه اندازی شود.

به گزارش صبح ساحل، وی گفت: درباره‌ی تعیین تکلیف خانه های بدون سند پیشنهاد میکنم با حضور اعضای کمیسیون حقوقی شورای شهر، دادستان و سایر دستگاه های مرتبط، کمیته ای برای رفع این معضل ایجاد شود.

عباسی با تاکید بر اینکه تکلیف پایانه مسافربری شهر بندرعباس که بودجه فراوانی صرف آن شده باید مشخص شود، عنوان کرد: مسئولین حمل و نقل صادقانه و شفاف به مردم بگوید مشکل پروژه پایانه مسافربری بندرعباس چیست. چرا بعد از هزینه کردن میلیاردها تومان و با توجه به اهمیت آن هنوز تعیین تکلیف نشده است. برخی مدیران شهرداری هنوز باور نکرده‌اند که دوره‌ی حرکات نمایشی و عوام فریبانه به پایان رسیده است.
عضو شورای شهر گفت: متاسفانه برخی به دلیل به دلیل داشتن باورهای غلط و تهی بودن از هرگونه طرح و ایده، آسایش طلبی به جای تغییر رفتار همچنان بر این شیوه منسوخ شده اصرار دارند.

تابلوهای تبلیغاتی با تصویر سگ و کاشت ناخن در سطح شهر خلاف شرع است

عیسی عباسی خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد گفت: تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر بندرعباس تبلیغ سگ و کاشت ناخن را انجام می‌دهند که خلاف شرع است. گفته شده که فرهنگ و ارشاد مجوز تبلیغ داده است. اگر این مجوز از فرهنگ و ارشاد بوده فکر‌می‌کنم باید عزا گرفت.

وی اضافه کرد: اگر فرهنگ و ارشاد بر تابلوهای سطح شهر نظارت دارد، دلیل وجود چنین تابلوهایی در سطح شهر چیست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها