عضو شورای شهر بندرعباس:

ماه عسل شورا و شهرداری به پایان رسیده و فصل پاسخگویی است/ شهردار بندرعباس هنوز برنامه‌اش را ارائه نکرده


نویسنده: صبح ساحل

"حجت الاسلام حیدری سراجی"، عضو شورای شهر بندرعباس با تبریک روز نیروی دریایی و مجلس گفت: اینکه ما با رای مردم بر مسند کار‌ باشیم اما کاری پیش نبریم موجب سلب اعتماد می‌شود.
ما در مقابل رای مردم مسئول هستیم. توصیه‌ی بنده این است که در انجام این وظیفه کوشا باشیم.   

به گزارش صبح ساحل، او اضافه کرد: به شهردار بندرعباس توصیه میکنم از ظرفیت‌های موجود شهرداری استفاده کند. شهر بندرعباس پر است از ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی گردشگری و غیره است...
هرکدام از این ظرفیت‌ها می‌تواند موجب آباد شدن یک منطقه باشد.

حیدری با بیان اینکه یک ماه از فعالیت شهردار و چهارماه از عمر شورا می‌گذرد و ما همچنان منتظر ارائه برنامه از جانب شهردار هستیم، گفت: شهردار باید رویکرد مدیریتی خود را با توجه به منابع جدید مشخص کند‌. برای مدیریت شهر برنامه‌ای با رویکرد مشخص تعیین کنید. با انتخاب افراد توانمند، جهادی و انقلابی به اعتماد شورا پاسخ دهید.

وی‌افزود: درباره‌ی فصل جدید بودجه نویسی ۱۴۰۱ از مدیریت شهری می‌خواهم نگاه به درآمدهای غیرپایدار را به حداقل برساند و نگاه ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذار داشته باشد.

عضو شورای شهر با بیان اینکه توزیع عادلانه بودجه در تمام مناطق شهر را در دستور کار قرار دهید، عنوان کرد: مدیریت و ارتقای شهرهای بزرگ با مدیران خلاق و چابک اتفاق می‌افتد. ماه عسل شورا و شهرداری به پایان رسیده و فصل پاسخگویی به شهروندان آغاز شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها